Od puhanja svjećica do samopromocije – vojvotkinja od Susexa proslavila je 44. rođendan, ali nije zaboravila spomenuti svoj novi poslovni projekt.
Iako se povukla iz kraljevskih dužnosti, djelomično i zbog, kako je tada tvrdila, želje za privatnošću, Meghan Markle i dalje neumorno nastavlja dijeliti detalje svog privatnog života sa svijetom – naravno, putem društvenih mreža. Bilo da se radi o intimnim trenucima s obitelji, večerama s prijateljima ili novim poslovnim projektima kojih u posljednje vrijeme uistinu ima, vojvotkinja od Sussexa uvijek pažljivo bira što pokazuje, ali usput nikad ne zaboravlja zahvaliti onima koji je na tom putu podržavaju.
Tako je bilo i povodom njezina 44. rođendana, koji je proslavila u krugu najbližih, a kako je to izgledalo, otkrila je pratiteljima na Instagramu. Objavila je fotografiju na kojoj puše svjećice na torti, uz emotivnu poruku zahvale suprugu, prijateljima, obitelji, ali i brojnim obožavateljima koji joj, kako kaže, svakodnevno šalju poruke podrške.
"Pušem svjećice nakon 24 prekrasna sata i zahvaljujem svom suprugu, prijateljima i obitelji što su ih učinili posebnima. A vama koje ne poznajem, ali svakodnevno šaljete ljubav – od srca hvala. Osjećam to i jako cijenim", napisala je u opisu objave Meghan, koja je rođendan proslavila večerom u prestižnom restoranu Funke LA, koji vodi poznati chef Evan Funke, a oduševljenje nije krila. "Večera ovdje ušla je u mojih top 5 jela u životu. Izvanredno. Hvala na nezaboravnom iskustvu", dodala je.
No, osim rođendana, Meghan ima još jedan razlog za slavlje. Kao što je i sama otkrila na društvenim mrežama, njezin lifestyle brend As Ever predstavio je novu berbu vina – 2024. Napa Valley Rosé. Vino je opisano kao nježno, elegantno, s notama koštičavog voća i daškom minerala, savršeno za kraj ljeta, a na Instagram storyju vojvotkinja je s osmijehom otvorila prvu bocu.
Nova kolekcija vina prodaje se isključivo online, po cijeni od 30 dolara po boci, s opcijama pakiranja u setove od tri, šest ili dvanaest boca. Podsjetimo, prva berba iz 2023. rasprodana je u manje od jednog sata, što potvrđuje da Meghanina poslovna transformacija iz vojvotkinje u lifestyle poduzetnicu ipak, barem u nečemu, ide u pravom smjeru.
I dok uživa u ovom uspjehu, Meghan i princ Harry zatvorili su jedno životno poglavlje – njihov ekskluzivni ugovor s Netflixom nije obnovljen nakon nekoliko godina suradnje, uključujući dokumentarac "Harry & Meghan" i serijal o Invictus igrama. Međutim, njihova zajednička suradnja ipak nije potpuno završila – sklopljen je novi "first look" ugovor koji Netflixu daje pravo da prvi pregleda i ponudi buduće projekte bračnog para, što znači da će Meghan i Harry i dalje raditi s ovom platformom, ali u nešto drugačijem i manje ekskluzivnom obliku.
Isto tako, druga sezona emisije "S ljubavlju, Meghan", koja se bavi kuhanjem i vrtlarstvom, već je snimljena i trebala bi se pojaviti na Netflixu ove jeseni. Iako se serija nije našla među 300 najgledanijih naslova u prvoj polovici ove godine, prema izvorima i dalje spada u najboljih pet posto sadržaja na platformi, a stručnjaci ne isključuju mogućnost i treće sezone. Hoće li do toga doći ili ne, ostaje nam vidjeti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....