NJENA JE UVIJEK ZADNJA

Od parfema do linije donjeg rublja, kako je Rihanna gradila svoje poslovno carstvo

Glazbenici Rihanni prihodi od pjesama i turneja čine samo dio osobnog bogatstva: ostatak dolazi od mode, kozmetike, brend kampanja i s društvenih mreža. Uskoro planira IPO kojim bi mogla podići vrijednost svoje tvrtke za 3 milijarde dolara.

Iako je Rihanni trenutačno najvažniji zaštitni znak - trudnički trbuščić, 33-godišnja pop ikona s Barbadosa koja ovog ljeta očekuje rođenje svog prvog djeteta s reperom ASAP Rockyjem ne zanemaruje niti poslovne obaveze. Baš naprotiv, otkako se počelo pisati o navodnoj propasti njezinog modnog brenda Savage X Fenty koju je luskuzna modna kuća LVMH odlučila staviti na pauzu dok se uvjeti i distribucijski lanci na globalnoj razini ne stabiliziraju, Rihanna se svom svojom energijom i snagom bacila na posao i sa svojim savjetnicima radi na inicijalnoj ponudi dionica investitorima. U slučaju očekivanog velikog interesa cijenu svoje tvrtke mogla bi podići na više od tri milijarde dolara, čime će znatno povećati i svoje osobno bogatstvo.

image

S partnerom ASAP Rockyjem na njujorškoj svečanosti MET Gala u rujnu 2021.

MATT BARON/SHUTTERSTOCK

Njegova trenutačna vrijednost procjenjuje se na 1,4 milijarde dolara, a najveći dio Rihanninih prihoda i dalje dolazi od glazbe - pjesama, albuma, turneja i koncertnih aktivnosti, koje su itekako presušile u posljednje dvije pandemijske godine.

No, glazbenica koja je u svojoj domovini službeno proglašena nacionalnim herojem zbog svakovrsne pomoći Barbadosu, nema stvarnih razloga za brigu.

image

Na Diorovoj reviji na Pariškom tjednu mode početkom ožujka

SCOTT GARFITT/SHUTTERSTOCK

Držeći se zlatnog ekonomskog pravila ona nije sva jaja stavila u istu košaru, nego je svoje izvore prihoda diversificarala. Pa dok jedni padaju, drugi mogu rasti i obrnuto. Prije jedanaest godina bacila se u kozmetički biznis: prvi parfem Reb'l Fleur koji je javnosti predstavila u siječnju 2011. doživio je megauspjeh, baš kao i svi ostali. Osim toga bila je suvlasnica muzičkog servisa Tidal, a od 2016. objavljuje na vlastitoj etiketi Westbury Road Entertainment, što je adresa njezine rezidencije na Barbadosu, a njezina diskografska kuća objavljuje i druge izvođače.

image

Izlazak na večeru u talijanski restoran Giorgio Baidi u Los Angelesu početkom veljače ove godine

DIGGZY/JESAL/SHUTTERSTOCK

U studenom 2015. s Benoitom Demouyjom je u Los Angelesu osnovala beauty i stilističku agenciju Fr8me koja klijentima pruža kompletnu uslugu, a uključuje o fotografsku i video agenciju zabavnog naziva A Dog Ate My Homework (Pas mi je pojeo zadaću).

Čitajte i: Ispovijest milijarderke o razvodu od Billa Gatesa: ‘Bila sam bolesna od laži‘

S modnom grupacijom LVMH pokrenula je u svibnju 2019. modni brend Fenty, u koji su uključeni i kozmetički brendovi Fenty Beauty i Fenty Skin, te linija donjeg rublja Savage X Fenty.

image

Lani ju je Sandra Mason, predsjednica Barbadosa, proglasila nacionalnih herojem i odlikovala najvišim ordenom Ponos nacije

TIM ROOKE/SHUTTERSTOCK

Uz ostalo je bila zaštitno lice megabrendova kao što su Nivea, Vita Coco, a u ožujku 2015. promovirana je kao brend ambasadorica Diora. Okušala se i kao glumica pa njezina filmografija dosad broji osam naslova. Kako god majčinstvo joj je trenutačno prioritet broj jedan, a s obzirom na osobno bogatstvo Rihannini potomci za svoju egzistenciju neće morati brinuti.

image

Na promociji svojih brendova Fenty Beauty i Fenty Skin u studiju Goya u Los Angelesu početkom godine

IMAGE PRESS AGENCY/NURPHOTO/SHUTTERSTOCK
Linker
05. listopad 2022 03:36