Vampiričin stilski dnevnik

Susie Cave spas od depresije pronašla u modi, a danas njezine haljine nose svjetske zvijezde

Britanska dizajnerica, vlasnica brenda Vampire‘s Wife, romantičnim je kreacijama nazvanima prema pjesmama supruga Nicka Cavea osvojila društvenu elitu, a sebe spasila od depresije nakon smrti sina.

Premda britanska dizajnerica Susie Cave osobno voli gothic i dark stil odijevanja, baš kao i njen suprug Nick Cave, slavni australski glazbenik melankoličnog senzibiliteta pa joj i brend osnovan 2014. nosi pomalo mračan naziv Vampire’s Wife (Vampirova supruga), haljine koje kreira i po kojima je poznata otkrivaju njenu drugu stranu.

Blještave, izuzetno romantične i ženstvene, sašivene su od svjetlucavih ili cvjetnih materijala te ukrašene volanima, a jednu od njenih najnovijih kreacija - dugačku haljinu od ružičastog lamea čija je cijena 2250 funti (oko 20 i pol tisuća kuna) - odabrala je vojvotkinja od Cambridgea za nedavno završenu turneju po karipskim otocima koje je posjetila sa suprugom, princem Williamom.

image

Vojvotkinja od Cambridgea u haljini od ružičastog lamea

PROFIMEDIA

Dizajnerici je, međutim, slavu donijela jedna druga haljina, model Falconetti, koju je časopis Vogue proglasio haljinom dekade.

Naziv joj je dao Nick Cave referirajući se na zvijezdu francuskog nijemog filma Mariju Falconetti i njen najpoznatiji film Stradanje Ivane Orleanske iz 1928., za čije je svečano prikazivanje 2015. na jednom festivalu u Londonu skladao glazbu. Susie ju je predstavila 2018. i otada je najprodavaniji artikl iz njenih kolekcija, stoji 1595 funti (oko 14 i pol tisuća kuna), dolazi u tri varijante dužine i u nekoliko varijanti boja i uzoraka.

Osim vojvotkinje Catherine i princeze Beatrice, unuke kraljice Elizabete, nosile su je holivudske glumice Sienna Miller, Cate Blanchett i Ruth Negga, glazbenice Kylie Minoque i Florence Welch, top-manekenke Kate Moss i Naomi Campbell te Carrie Johnson, supruga britanskog premijera Borisa Johnsona. Zbog toga je tu kreaciju časopis Vogue lani proglasio haljinom desetljeća.

image

Zbog njihovog se braka i rođenja blizanaca 1999. odrekla i uspješne manekenske karijere.

VITTORIO ZUNINO CELOTTO GETTY IMAGES FOR GUCCI

No, kad bi se pitalo dizajnericu, najvažnija haljina u njenoj karijeri je strukirani model od crvenog pliša Midnight Garden koji je kreirala 2015. po narudžbi prijateljice, britanske manekenke Daisy Lowe. Bilo je to tri mjeseca nakon smrti sina Arthura koji je pao sa stijene u blizini obiteljskog doma u Brightonu. ‘

‘Vjerujem da mi je ta narudžba spasila život jer me prisilila da se izvučem iz kreveta i nastavim živjeti. Otada nisam prestala raditi’’, rekla je dizajnerica koja ima još nekoliko popularnih kreacija - haljinu Villanelle, dugačkih rukava i sitnog cvjetnog uzorka, te Confessional i Goddess, krinoline od crvenog i crnog baršuna. I te je modele Nick nazvao prema stihovima svojih pjesama, dok je naziv njegove nedovršene zbirke priča postao ime suprugina modnog brenda.

Čitajte i: Poput princeze iz bajke: Kate zablistala na gala večeri na Jamajci u smaragdnoj haljini

Njihova ljubav i duboka povezanost koje traju od 1997. kad ih je u dvorani londonskog muzeja Victoria&Albert s izloženim kosturima dinosaura upoznala zajednička prijateljica, očitovala se i u liniji nakita koju je Susie kreirala u suradnji s prijateljicom, britanskom dizajnericom nakita Annoushkom Ducas. Kolekcija predstavljena 2018. sastoji se od trinaest komada naušnica, ogrlica, prstenja i privjesaka izrađenih od 18-karatnog zlata i dijamanata, za čiji se dizajn i nazive Susie nadahnula stihovima najomiljenijih suprugovih balada.

Zbog njihovog se braka i rođenja blizanaca 1999. odrekla i uspješne manekenske karijere.

Dizajnerica je, naime, bila omiljeni model kuća Christian Dior, Saint Laurent i Vivienne Westwood te muza slavnih modnih fotografa Helmuta Newtona, Nicka Knighta i Stevena Meisela, koji ju je i uveo u svijet modelinga. Upoznao ju je, naime, kao četrnaestogodišnjakinju u zrakoplovu na letu za New York kamo je, u potrazi za uzbuđenjima, krenula iz rodnog Cheshirea sa samo desetak funti u džepu. Dao joj je brojeve agenata s kojima je surađivao, a kako je svojim izgledom bila posve drugačija od manekenki plave boje kose i osunčane puti koje su tada bile popularne, brzo je stekla prepoznatljivost i slavu, posebno u Japanu, za čije je brendove i časopise snimila desetak modnih editorijala i reklamnih kampanja.

Linker
15. travanj 2024 16:26