Ashton Kutcher i Mila Kunis
 PLANET PHOTOS / Planet / Profimedia
Recept za opuštanje

I njima svašta padne na pamet: Ashton i Mila pokrenuli zanimljivu prodaju u humanitarne svrhe

Poznati glumački par odlučio je spojiti dvije stvari kojima se bave u karanteni, ispijanje alkohola na virtualnim izlascima i pomaganje humanitarnim udrugama. Vjerojatno neće naići na odobravanje kod svih, ali njima se očito dopada kad su od toga došli do ideje s plemenitim ciljem.

Supružnici Ashton Kutcher i Mila Kunis osim po svojim odličnim ulogama poznati su i po humanitarnom radu, a u doba pandemije koronavirus pokrenuli su jednu višestruko korisnu inicijativu i to jednostavno - otvorili su bocu vina. Isto to žele preporučiti svima koji sjede u samoizolaciji i dobro bi im došla koja čašica za relaksaciju, a usput mogu pomoći nizu unesrećenih, koji su postali sekundarne žrtve virusa Covid-19.

"Ovo su vremena bez presedana i takva vremena zahtjevaju", započeo je Ashton video, a Mila ga je prekinula riječim "Više pića!" Zatim su ispričali kako karantenu koju provode u kući s djecom vole provoditi svaku večer u virtualnom druženju s prijateljima, tada piju, jedu i druže se na daljinu. Osim toga bili su aktivni i na humanitranom polju, istraživali su koje udruge pomažu u različite svrhe i najrizičnijim skupinama.

"Mila se genijalno sjetila da spojimo te dvije stvari. Da napravimo vino kojim ćemo pomoći onima kojima to treba", objasnio je Ashton. I tako su zvijezde serije "Lude sedamdesete" pokrenuli svoje Karantensko vino, a sav novac od njegove prodaje ide u nekolicinu humanitarnih organizacija koje su glumci pomno odabrali.

Daju svu zaradu

"Sto posto, da to je istina 100 posto, od zarade ide u ruke humanitarnih organizacija koje smo probrali i na koje smo jako ponosni u ova vremena", kazala je Mila u videu koji je snimila sa suprugom. Vino koje prodaju proizvedeno je u suradnji s američkim vinarima Nocking Point Wines i Battle Creek Vineyards.

"Udruge pokrivaju sve od hrane za obitelji koje su bankrotirale u ova teška vremena", rekla je Mila. "...do opskrbe zaštitnom opremom medicinskih radnika pa sve do pomaganja malenim poslovima i ljudima kojima je ugrožena egzistencija", nadopunio ju je Ashton.

Vino koje prodaju je Pinot Noir, prodaje se po dvije boce za 50 dolara, a na sebi ima nešto što su nazvali "interaktivna etiketa", odnosno bijela naljepnica koja je namijenjena kupcima, odnosno da oni u nju napišu što žele.

"Otvorite bocu ovog vina, uživajte u virtualnom happy hour druženju s prijateljima i voljenima", poručuju glumci dodavši da se nadaju kako će ljudi uživati u njihovom vinu jednako kao i oni.

Pročitajte i:

Linker
14. travanj 2024 11:08