PRESS
Crno i zlatno

Nikad ne biste pogodili gdje se nalazi ovaj super uređeni prostor

Prostorom dominiraju ugodne kožne sofe, stolice u neutralnim nijansama, a sve protkano profinjenim nijansama zelene, crne i zlatne. Toliko atmosferično da poželite naručiti čaj ili omiljenu kavu.

Prostorom dominiraju ugodne kožne sofe, stolice u neutralnim nijansama, a sve protkano profinjenim nijansama zelene, crne i zlatne. Toliko atmosferično da poželite naručiti čaj ili omiljenu kavu.

Koliko ste puta ušli u banku i pomislili "kako je ovdje ugodno"? Vjerojatno ne prečesto, osim ako niste pomislili na super klimatizirane prostore. Kožne sofe i fotelje, tepih neutralnih boja, tamni zidovi, rasvjeta koja pruža ugodnu atmosferu... Dio je to rebrandinga KentBanke, za koji je zaslužna Bruketa&Žinić&Grey agencija, a koji je osvojio Red Dot nagradu u kategoriji „brand and communication design“, a sam dizajn prostora u sklopu cijele rebranding priče radila je Brigada. Riječ je o jednoj od najcjenjenijih globalnih nagrada u području dizajna.

image
PRESS
image
PRESS

I u vrijeme izrazite digitalizacije, važnost direktne komunikacije i vizualnog identiteta prostora ne treba zanemariti.

„Mi smo banka koja želi poznavati svoje klijente da bismo ih mogli pratiti u ostvarenju njihovih planova i ambicija, bilo osobnih bilo poslovnih, uslugama i proizvodima koje su prilagođene njihovim jedinstvenim potrebama. Imamo i kontinuirano razvijamo napredne digitalne alate i kanale komunikacije, ali uz njih nastavljamo njegovati i zagovarati i osobni kontakt te izravnu komunikaciju s klijentima," komentirala je članica Uprave KentBanke Aleksandra Cvetković.

image
PRESS

Prostorom tako dominiraju ugodne kožne sofe, stolice u neutralnim nijansama, a sve protkano nijansama zelene, crne i zlatne. Novi branding sastoji se od logotipa i sekundarnih elemenata vizualnog identiteta u obliku heksagona čiji su grafički elementi modularni.

image
PRESS

„Heksagon, odnosno šesterokut je univerzalni simbol povezanosti. Osim što je sveprisutan u prirodi gdje šest jednako dugih stranica imaju snježne pahuljice, kristali leda i ćelije košnica, nerijetko se susreće u kulturi i islamskoj umjetnosti. Tako vizualni identitet korespondira i s turskim vlasnikom KentBanke, Süzer grupom. S dizajnerskog stajališta, heksagon je podatan i razigran oblik koji se može slagati u bezbroj kombinacija“, pojasnio je Davor Bruketa u ime agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Linker
26. travanj 2024 07:45