IMAGE PRESS AGENCY/NURPHOTO/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA
pristupačni i luksuzni

Idris i Sabrina Elba žele prodrmati beauty industriju: Njihovi proizvodi namijenjeni su apsolutno svima

Slavni glumac i njegova supruga u jeku pandemije su došli na revolucionarnu ideju u svijetu wellnessa i beautyja koja će ljudima svih etničkih pripadnosti, spolova i podrijetla olakšati i uljepšati život.

Slavni glumac i njegova supruga u jeku pandemije su došli na revolucionarnu ideju u svijetu wellnessa i beautyja koja će ljudima svih etničkih pripadnosti, spolova i podrijetla olakšati i uljepšati život.

Američki glumac Idris Elba i njegova supruga Sabrina pokrenuli su svoju liniju proizvoda za njegu kože S‘Able u sklopu svog wellbeing brenda S‘Able Labs. Posebnost njihove linije je što je namijenjena svima, bez obzira na spol.

Linija za sada obuhvaća sredstvo za čišćenje, tonik i hidratantnu kremu, no par će sigurno u narednim mjesecima i godinama širiti ponudu. Elba i Sabrina, čiji spoj imena unatrag tvori ime brenda, mislili su i na kvalitetu sastojaka u svojoj kozmetici pa ih nabavljaju u istočnoj Africi.

Kako su objasnili za Vogue, cilj njihovog brenda je prodrmati wellness industriju i učiniti ‘ljepotu i brigu o sebi‘ dostupnijom ljudima svih etničkih pripadnosti, spolova i podrijetla.

Čitajte i: Muči vas dehidracija, a serum ne pomaže? Ovo je proizvod bez kojeg, kada ga probate, više nećete moći

"Brzo smo shvatili da u wellness prostoru nema nikoga tko bi izgledao, govorio ili se osjećao poput nas – nije bilo predstavnika za obojene ljude koji su htjeli biti u wellnessu i uklopiti se. Osim toga, sve je bilo usredotočeno na spol – razgovarala bih sa svojim mužem o proizvodima za koje nije mislio da bi ih mogao koristiti jer su bili namijenjeni ženama, ali je mogao", rekla je Sabrina.

Njihov unisex asortiman, za kojeg kažu da će biti pristupačan, a luksuzan i rješavati problem od hiperpigmentacije do upala, već je stigao u prodaju, a cijene se kreću od oko 250 kuna za čistač do 450 kuna za kremu.

Idris i Sabrina osim vođenja kozmetičkog i wellness brenda vode podcast na Audibleu pod nazivom "Coupledom" putem kojeg razgovaraju s drugim parovima koji ih inspiriraju.

"Vjerujemo u snagu partnerstva. U ovim razgovorima učimo i obrazujemo se, a kroz njih možemo povesti ljude na putovanje i pokazati da na ovom svijetu postoji puno više od pukog gledanja u nutrinu", poručio je slavni par.

Linker
26. travanj 2024 03:18