Annie Spratt / Unsplash
Izbor najpopularnijih

7 hit proizvoda godine: O ovim preparatima se govorilo

Još nas malo dijeli od 2020. godine i ulaska u novo desetljeće. Nekima je 2019. proletjela velikom brzinom, dok je drugima 'otezala', no ono što sa sigurnošću možemo reći jest da je bila obilježena mnogim zanimljivim trendovima, kako u modnom, tako i u svijetu ljepote.

Trend koji se nametnuo u svim područjima života, ne samo u beautyju, jest 'clean filozofija' koja hvali održivost, reciklirane materijale i kozmetiku bez alergena i štetnih sastojaka za koje je znanstveno dokazano da su dugoročno štetni za naš organizam. Tako su se mnogi brendovi, poput The Ordinaryja, The Inkey Lista ili domaćeg Rosala, okrenuli ka proizvodima s 'čistim' sastojcima koji su ujedno i pristupačnih cijena.

Što se tiče trendova u make-upu, nagledali smo se svega - šljokica, sjenila u neonskim nijansama, tuša u stilu pedesetih, ali i ponovnog vraćanja izrazito svijetlih sjenila u stilu osamdesetih. Nisu nas zaobišli ni nekada omraženi trendovi u devedesetima poput plavog sjenila, tamnosmeđih usana ili takozvane "lonac" frizure koju je ponovno popularizirala Charlize Therion.

Kada već govorimo o frizurama, prednost je ponovno imao bob u svim mogućim varijantama, a vratila se i frizura iz 50-ih i 60-ih: zaglađeni konjski rep koji se pri vrhu ukrasi mašnom, a vrhovi se uviju prema van. Dakako, trendova ima previše da bismo ih apsolutno sve spomenuli pa smo izabrali one koji su najviše odjeknuli.

Beauty linija Lady Gage

Haus Laboratories

Jedna od najiščekivanijih beauty kolekcija ove godine bila je ona glazbenice Lady Gage. Ideja za pokretanjem vlastitog beauty brenda godinama se 'kuhala' u njoj, a inspiraciju je pronašla u sebi jer se kroz make-up i neobičan stajling mogla najbolje izraziti. Brend 'Haus Laboratories' ekscentričan je i jedinstven kao i ona sama, a namijenjen je apsolutno svima koji vole kozmetiku. Kolekcija za sada sadrži proizvode za usne i oči koji se mogu nabaviti na službenoj stranici ili putem Amazona.

Victoria Beckham Beauty

Iako je poznata modna dizajnerica već zakoračila u beauty svijet kroz suradnje s beauty magom Estée Lauderom, ove je godine pokrenula svoj beauty brend Victoria Beckham Beauty. Njezini proizvodi su svi veganski i nisu testirnai na životinjama, a odišu elegancijom i jednostavnošću, baš poput Vicky. Startala je s nekoliko paleta sjenila, mono sjenila sa šljokicama te olovkama za usne u bojama koje i sama nosi, a nedavno je izbacila i prvo sjajilo te primer koji je ujedno i hidratantna krema s 'čistim' sastojcima.

Gua sha pločica

Prošle godine svijet su zaludjeli valjci od žada i ostalog poludragog kamenja koji potiču cirkulaciju, održavaju kožu napetom i mladolikom te smanjuju vidljivost finih linija. No, ove godine prestigle su ih pločice od poludragog kamenja koje se koriste u takozvanoj gua sha metodi. Riječ je o 'struganju' kože ovim alatom, što također poboljšava cirkulaciju, opušta mišiće, a redovitim korištenjem koža postaje zdravija i jedrija. Osim na licu, gua sha metoda može se primjenjivati na tijelu i vlasištu, a izvodi se u kombinaciji s vodom ili uljem kako bi alat lakše klizio.

Bakuchiol

Herbivore

Retinol je jedan od najučinkovitijih sastojaka za borbu protiv bora, a djeluje i na akne. No, njegov glavni nedostatak je što može izazvati iritaciju i crvenilo. Zato se ove godine nametnuo bakuchiol kao nježnija alternativa retinolu. Zapraov s ene radi o novom sastojku jer se bakuchiol već godinama koristi u ajurvedskoj i tradicionalnoj kineskoj medicini. Osim što djeluje na bore, ublažava hiperpigmentacije, umiruje osip, crvenilo i stimulira proizvodnju kolagena. Najpoznatiji proizvod s bakuchiolom trenutno je Herbivore serum predivne ljubičaste boje.

Too Faced maska Damn Girl!

Too Faced Instagram

Najpoznatija maskara na svijetu "Better Than Sex" brenda Too Faced ove je godine dobila opasnu konkurenciju. Iako je prva jedna od najhvaljenijih na svijetu zbog pružanja ekstremnog volumena i podizanja čak i najravnijih trepavica, "Damn Girl!" ima revolucionarnu kremastu, pomalo 'mousseastu' formulu, a napravljena je s dva posebna pigmenta (jedan potpuno crn, drugi proziran, sjajan) jedinstvenom tehnikom tučenog topljivog voska kako bi davala volumen bez otežavanja trepavica.

Kozmetika s voćnim sastojcima

Preparativa s mirisom i ekstraktom voća 'ugurala' se u naše kupaonske ormariće i to ne bez razloga. Osim što divnu mirišu, kreme, ulja, serumi i maske na bazi voća bogato hidratiziraju kožu, daju joj zdravi sjaj i bore se protiv prištića, bora i hiperpigmentacija. Lubenica, primjerice, vrši laganu eksfolijaciju mrtvih stanica kože i intenzivno vlaži, ananas je zbog velikog udjela vitamina C kao stvoren za brisanje mrlja, a banana njeguje suhu, umornu i osjetljivu kožu.

Color Street nokti

Među najguglanijim beauty proizvodima 2019. smjestili su se lakovi za nokte u obliku listića brenda Color Street. Riječ je o brendu koji postoji još od 80-ih, ali je vrhunac svoje popularnosti dosegao upravo sada, zahvaljujući društvneim mrežama. Za sve one koji muku muče s lakiranjem noktiju, ovi su listići idealan izbor, a navodno se jednostavno apliciraju. Što se tiče dizajna, ima ponešto za svakoga - od jednostavnih motiva, francuske manikure do listića sa šljokicama i božićnim motivima.

Linker
24. travanj 2024 02:52