Kampanja prikazuje kolekciju za proljeće-ljeto 2015, a uz odjeću sadržava torbice, ručno rađeni nakit te novitet u modnim detaljima RS branda – liniju RS naočala.
– Ideja kampanje je bila prikazati dinamičnost modela i boja, napraviti vizuale koji su vrlo snažni a pritom jednostavni, gdje su modeli u ulozi glumica te svojim ekspresijama i stavom emaniraju određenu gestu, pozu ili emociju – objasnili su iz branda Robert Sever.
Inspiracija za ovu kolekciju su kao i uvijek žene. Ženska kompleksnost, ljepota, samo su neki od početnih inspiracijskih punktova.
Osnova kolekcije je kraljica svakog ormara – haljina, koju ovaj put interpretiraju u nekoliko različitih dužina, kao i kroz različite interpretacije kroz segmente kolekcije.
Izuzev odjeće kolekcija i ovoga puta prikazuje nekoliko must have torbica, koje su već svojim prepoznatljivim oblikom ali uz nove dekorativne elemente, ovaj put zasjale u novom ruhu.
U službi total looka nakit prati svaku odjevnu kombinaciju. Staklene sjajne i mat perle stvaraju novu igru, gdje samo jedan ovakav dizajnerski komad upotpunjuje i najjednostavniju odjevnu kombinaciju.
Nastavno na prethodne rajfove/krune, koje su bile must have prošle kolekcije, i ovaj puta nude novu selekciju ručno rađenih ukrasa koji su kombinacija plisirane svile i staklenih perli.
Kao i u predhodnih nekoliko kolekcija nakit je rad Slobodana Velickog. Novitet u modnim detaljima je taj da ovaj put predstavljaju i liniju RS naočala.
Pogledajte fotogaleriju!