VJEČNA LJEPOTA

Pogledajte povratak manekenstvu Branke Bebić Krstulović

Ljepota koja traje… – naziv je nove kampanje domaće kozmetičke marke Rosal, ali i rečenica koja najbolje opisuje njihovo zaštitno lice, 35-godišnju Branku Bebić Krstulović . Na fotografijama Borisa Poljičanina jednako je, naime, atraktivna kao i kad je 1996., dvije godine nakon što je osvojila titule Miss Hrvatske i najljepše Europljanke, prvi put snimila kampanju za Rosal, koja se tada zvala U susret dodiru.

Suradnja je nastavljena 2002., kad je Branka u TV reklami ‘glumila’ manekenku kojoj je glavni dnevni ritual nanošenje Rosalovih proizvoda za njegu suhe i umorne kože, s čim se tada doista suočavala. Danas vodi miran obiteljski život, posvećena je sinovima Anti (5) i Niki (2), koje ima s poduzetnikom Hrvojem Krstulovićem , ali i dalje veliku pažnju pridaje izgledu. Ljepotu čuva nanošenjem Rosalovih krema Face Lift i Classic, koje pomažu u borbi protiv prvih bora, odnosno ublažavaju ih. Bude li i dalje tako prkosila godinama, nesumnjivo je očekuju još mnoge reklamne kampanje.

Linker
12. travanj 2024 12:18