Tenisice inspirirane obućom za planinarenje kuća Gucci predstavila je na reviji za jesen/zimu 2018. godine, a nakon ludih kombinacija boja, napokon su stigli i nešto nosiviji modeli, ali opet s neočekivanim i blještavim detaljem.
Otkako je Alessandro Michele zasjeo na mjesto kreativnog direktora kuće Gucci, taj je luksuzni brend, nekad rezerviran za imućne muškarce i žene u srednjim godinama, odjednom ponovno postao kul.
U posljednjih nekoliko godina iznimno je popularan među dvadesetogodišnjacima i slavnim mladim licima, a gotovo sve što ta poznata modna kuća izbaci, preko noći postaje hit.
Nakon velikog uspjeha niskih tenisica od kože, s dodatkom prepoznatljivih 'Gucci boja', početkom godine brend je izbacio model Flashtrek, inspiriran obućom za planinarenje i nostalgijom za nekim davnim vremenima.
Prvih nekoliko modela iz kolekcije za jesen/zimu 2018. godine izašlo je u prodaju u neočekivanim bojama te sa zanimljivim detaljem koji se može nositi po želji - kožnim remenčićem ukrašenim lažnim dragim kamenjem, koji se može skidati i ponovno kopčati.
Otkačene tenisice koje nije tako lako kombinirati s ostatkom garderobe kupili su samo najodvažniji obožavatelji brenda, a Gucci je nedavno najavio da će u prodaju pustiti i nešto nosivije modele, u crnoj i bijeloj boji.
Bijele tenisice u modernom glomaznom stilu, mogu se kupiti uz remen s bijelim kamenčićima ovijenim zlatnim lancima, dok se u kutiji s crnim tenisicama nalazi crni remen sa zelenim kamenčićima.
Tenisice proizvedene u Italiji, s potplatom visokim 55 mm sigurno će pokrenuti brojne rasprave među ljubiteljima ulične i visoke mode, a imaju i paprenu cijenu.
U online dućanu Net-a-Porter, koji dostavlja do Hrvatske, prodaju se za 1.200 eura, odnosno 8.912 kuna.