Franjo Matković
Argentina/Pampa

Kampanja brenda Loré inspirirana jugom Latinske Amerike

Brend Loré, dizajnerice Lorete Gudelj , predstavlja novu kampanju za jesensko - zimsku kolekciju pod nazivom "Argentina/Pampa", inspiriranu samim jugom Latinske Amerike. Kampanja je napravljena u suradnji s fotografom Franjom Matkovićem koji, za ovu sezonu, u prvi plan stavlja ručno rađene, unikatne, materijale kao središnji motiv svih dosadašnjih Loré kolekcija.

Treća kolekcija Lorete Gudelj je otvorila ovogodišnji Cro à porter, a predstavlja niz limitiranih serija ručno rađenih modnih komada. To je ujedno promocija slow fashion modnog koncepta pri čemu je modele nemoguće izvesti u velikom broju primjeraka. Materijali su rađeni ručno prema predlošcima argentinskih tradicionalnih motiva koji sežu iz predhispanskog doba, a vežu se poglavito uz regije La Rioja, San Juan i Mendoza te Patagoniju i Pampu. Ručno tkane argentinske tkanine, kao i dizajn krojeva, nadovezuju se na tradicionalnu gaucho jahačku kulturu te sofisticiranu urbanu notu Buenos Airesa.

Franjo Matković

Materijale je, prema ideji dizajnerice, ručno istkala nagrađivana tkalja Ivna Matičec koja je spomenute elemente reproducira na način drevnog tkanja poznatog pod nazivom “mallas correntinas” kombinirajući geometrijske elemente u živim bojama pampe.

Franjo Matković

Kampanja najavljuje nadolazeći lookbook i zamišljena je u četiri vizuala kroz četiri glavne boje jesensko-zimske kolekcije: bordo crvenu, žutu, narančastu i jarko ružičastu. Korištene su stroge ravne linije jahačkih krojeva gdje dizajnerica osmišljava različite vrste jahačkih hlača, košulja, sakoa i kaputa, kombinirajući ih s haljinama, kombinezonima i suknjama, također, linearnih krojeva napravljenih u suradnji s atelierom Grete Gudelj.

Franjo Matković

Materijali korišteni u kolekciji isključivo su prirodni, poput vune, merino vune, pamuka, svilenog pliša, svile te vegetabilno bojane glatke i brušene kože, koji kombinirani s vunenim tkanicama tvore kompaktnu cjelinu. Naglasak je na detaljima te su posebno za kolekciju napravljeni dugi vuneni šalovi koji prate pojedine modele u izvedbi Ivne Matičec, ručno rađeni metalni gumbi te nakit izrađen u metalu, bakru, patiniranom bakru, mesingu, eloksiranom alumiju i pozlaćenom srebru koje je, kombinirajući ih s tkanim detaljima i bazirajući se na mapuche tradiciji metalne obrade nakita, izradio poznati kipar Silvio Hrnčir (Lapidarium) za brend Loré.

Franjo Matković

Zaštitna su lica kampanje Marija Filipović (MyGuys Models) i Jelena Huđek (Talia Models). Frizure jahaćeg stila osmislila je Vanessa Žigić, a za šminku je zaslužna Karen Begić Jukčić.

Linker
19. travanj 2024 06:44