Pain Nouveau

 IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
Olfaktivna senzacija

The Rite Store i Bread Club predstavili novi Son Venin miris: Niche parfem miriše na - kruh!

Pain Nouveau jedinstven je miris s kombinacijom urmanskih i drvenastih nota.

Pain Nouveau jedinstven je miris s kombinacijom urmanskih i drvenastih nota.

U četvrtak je poznati zagrebački concept store The Rite Store u suradnji s Bread Clubom održao ekskluzivno predstavljanje novog mirisa iz radionice norveške niche parfemske kuće Son Venin naziva Pain Nouveau, čiji je doslovni prijevod "novi kruh". Ovo je predstavljanje okupilo brojne poznate ljubitelje mirisa od kojih su neki Maja Šuput, Marko Grubnić, Lana Klingor, Paula Sikirić, Korana Marović, Meri Goldašić, Mia Matić, Luna Valas i ostali.

image

Maja Šuput

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Lana Klingor

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Paula Sikirić

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Luna Valas i Mia Matić

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Meri Goldašić

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Korana Marović

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER

Pain Nouveau je miris koji istražuje kontraste između nostalgije i novog početka, evocirajući neke nove životne i olfaktorne trenutke. Luksuzan, kreativan i suvremen, s toplinom kruha, slatkoćom smokve i elegancijom finog drva, Pain Nouveau donosi istovremeno i poznato, ali i iznenađujuće iskustvo. U gornjim notama se otvara mirisima lista smokve, papra i bergamota, u središtu pronalazimo miris i toplinu svježeg kruha, uz mimozu i narančin cvijet, a u donjim notama ćemo prepoznati sandalovinu, ambrox i burbon vaniliju.

image

Brita Bobetić

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Karla Brekalo

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Klaudija Kelemović

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Mateja Sučević

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Luciano Plazibat

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Hrvoje Vukov

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Tea Dujmić

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER

Son Venin, nezavisna parfemska kuća sa sjedištem u Oslu, vjeruje u snažne koncepte i majstorski pristup pri kreiranju mirisa. Svaki njihov parfem, jednako kao i bočice te pakiranja zrcale skandinavske korijene, a same kompozicije su jedinstvene, sofisticirane i karakterne.

Gurmanski parfemi

Klijentima The Rite Storea već su poznati mnogi Son Venin mirisi, uz izuzetno popularni Ambr Super te nagrađivani Posthume. Svi Son Venin mirisi kreirani su od ponajboljih mirisnih esencija te bez suvišnih kemijskih dodataka. Svakoj Son Venin priči zajedničko je i nastojanje da se objedini globalni, kontinentalni osjećaj sa primarno skandinavskom pozadinom.

Događaj je uveličao i Dag Solhaug Laska, vlasnik i kreativni direktor parfemske kuće Son Venin, koji se tom prilikom posebno osvrnuo na proces stvaranja Pain Nouveau mirisa.

image

Slobodan Velički i Dag Solhaug Laska

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER

"Oduvijek sam bio fasciniran gurmanskim parfemima, no nikada ih nisam nosio budući su nerijetko suviše slatki za moj ukus. Odavali su mi dojam nečeg previše - primjerice, česte su vrlo zamjetne dominacije esencija čokolade ili kave u tijelu mirisa. Uglavnom bi ocijenio da je takav miris pretjeran za moj osobni doživljaj te ga ne bi nosio. Za mene, povezanost kruha i drvenastih nota sa esencijama smokve i mimoze ima savršeno skladan gurmanski olfaktorni smisao. Još s dodatkom donjih tonova burbon vanilije, sve zajedno čini Pain Nouveau savršeno nosivim - to je bilo ‘ono nešto‘ što mi je nedostajalo u niche ponudi gurmanskih mirisa. Zajedno s činjenicom da je u donjim notama prozračan, no istovremeno živopisan i energičan, te sa izvjesnom toplinom i ugodom koju pruža, Pain Nouveau reflektira nordijski način života i razmišljanja i jedinstveni stil kuće Son Venin", istaknuo je kreativni direktor.

Bread Club kao lokacija

Suvlasnici The Rite Store concept storea Zvonimir Franić, Karlo Rusan i Jana Dužanec, poznati su po predstavljanju najzanimljivijih svjetskih parfemskih priča domaćem tržištu pa tako ni ovaj put nisu razočarali okupljene. "Sretni smo što smo uspješno predstavili još jednu niche parfemsku senzaciju našim klijentima, drago mi je da smo pobudili iskrene emocije i znatiželju među uzvanicima", izjavio je Karlo.

image

Karlo Rusan

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Zvonimir Franić

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER

Izbor lokacije eventa je bio logičan obzirom na to da je Bread Club, osim asocijacije s nazivom parfema Pain Nouveau, također svojevrsna niche kategorija kada je riječ o proizvodnji kruha. Može se reći kako Bread Club pionirski predvodi sourdough pokret u Hrvatskoj, te od svojih početaka, kruh proizvode isključivo od prirodnog kvasca, brašna, soli i vode, bez aditiva.

"Naša je vizija educirati, inspirirati i povezivati ljude uz kruh. Vjerujemo da kruh ima svojevrsnu moć promijeniti ne samo način na koji jedemo, već i kompletan stil života koji smo slobodni odabrati,u smislu veće osviještenosti, zdravlja i održivosti", zaključili su Anamaria Zajec Palić i Darko Kušić, suvlasnici Bread Cluba.

image

Klijentima The Rite Storea već su poznati mnogi Son Venin mirisi

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
image

Izbor lokacije eventa bio je logičan

IVAN PAVLIŠ, BORNA METER
06. lipanj 2025 16:38