RHODE//PLANET/PROFIMEDIA
Vraća se u Hrvatsku

Kako je Sephora osvojila svijet – i zašto je danas ponovno na vrhuncu popularnosti (uz malu pomoć Rhodea i Hailey Bieber)

Otvorenje se očekuje tijekom iduće godine, a nakon Splita, sve su glasnija nagađanja kako bi Sephora uskoro mogla otvoriti trgovine i u Zagrebu te Rijeci.

Otvorenje se očekuje tijekom iduće godine, a nakon Splita, sve su glasnija nagađanja kako bi Sephora uskoro mogla otvoriti trgovine i u Zagrebu te Rijeci.

Nakon nekoliko mjeseci šuškanja, nagađanja i wishlisti ispunjenih viralnim makeup i skincare proizvodima koji su do sada bili dostupni samo u inozemstvu (ili preko skupih online narudžbi), stigla je vijest koju su svi zaljubljenici u ljepotu s nestrpljenjem čekali – Sephora se službeno vraća u Hrvatsku!

Prva trgovina bit će otvorena u Mall of Split, čime će ovaj shopping centar postati nova omiljena destinacija za sve koji žele svoje kozmetičke torbice napuniti najtraženijim beauty brendovima na svijetu. Od kultnih favorita kao što su Fenty Beauty, Rare Beauty, Glow Recipe, Laneige i Drunk Elephant, do TikTok viralnih hitova i ekskluzivnih kolekcija koje se mogu pronaći isključivo na policama Sephore – uskoro ćemo sve to imati nadohvat ruke.

image
SEPHORA

Iako točan datum još nije poznat, otvorenje se očekuje iduće godine, a sudeći prema komentarima na društvenim mrežama, uzbuđenje je već na vrhuncu. Osim toga, sve su glasnija nagađanja da bi Sephora mogla otvoriti trgovine i u Zagrebu te Rijeci, čime bi Hrvatska napokon postala dio regionalne mreže ovog svjetskog beauty diva.

Sephora i Hrvatska – priča koja se (napokon) nastavlja

Za one koji se možda ne sjećaju – ovo nije prvi put da Sephora dolazi u Hrvatsku. Već je 2007. otvorila svoje prve trgovine u Zagrebu, u Avenue Mallu i Arena Centru, donoseći potpuno novi koncept beauty kupovine: otvorene police, testere na dohvat ruke, luksuzni ambijent i širok izbor brendova koji su do tada bili rijetkost na našem tržištu.

No, tržište 2000-tih nije bilo kao ovo današnje. Već 2012., nakon samo pet godina poslovanja, Sephora se povukla iz Hrvatske. Obje zagrebačke trgovine zatvorene su 10. kolovoza 2012., uz finalnu rasprodaju preostalog asortimana. Glavni razlog odlaska bila je neprofitabilnost – u 2011. ostvarili su prihod od 13,5 milijuna kuna, ali i gubitak od više od 4,1 milijun kuna.

image
ALAN EDWARDS/ALAMY/PROFIMEDIA

Tadašnja PR menadžerica francuske Sephore, Delphine Bouchez, tada je samo ukratko prokomentirala situaciju. "Radimo nove planove, ali još je rano govoriti o njima. Svjesni smo mogućnosti i o njima ćemo vas informirati čim bude moguće", rekla je. No, nikakve dodatne informacije nisu stigle.

image
SEPHORA

Kako je sve počelo?

Priča o Sephori započela je davne 1969. u malom francuskom gradu Limogesu, kada ju je osnovao Dominique Mandonnaud. Njegova ideja bila je totalno revolucionarna za to vrijeme – otvoreni koncept prodaje gdje kupci slobodno mogu dirati, isprobavati i birati proizvode bez pritiska prodavača. Sephora je uvela potpuno novi svijet uživanja u ljepoti i kupovini.

Prva fizička trgovina otvorena je 1970. u Parizu, a od tada je ovaj beauty div samo rastao. Veliki iskorak Sephora je napravila 1997. kada je postala dio luksuznog giganta LVMH grupe (u kojoj su i Louis Vuitton, Dior, Givenchy i mnogi drugi), što joj je otvorilo vrata svjetskih tržišta i omogućilo širenje na preko tri tisuće trgovina u 35 zemalja diljem svijeta.

Ono što Sephoru danas čini posebnom jest spremnost da prepozna potencijal malih, perspektivnih brendova i pretvori ih u uspješne poslovne priče. Često daje priliku start-upovima, uključujući nedavne primjere poput brendova Sincerely Yours i Glowery te im pomaže da izrastu u multimilijunske kompanije. Glowery je, primjerice, trenutačno dostupan isključivo u francuskoj Sephori, što otvara vrata i drugim manjim brendovima.

Viralni proizvodi i nove suradnje

Društvene mreže poput TikToka i Instagrama definitivno su odigrale su veliku ulogu u novom usponu Sephore. Te platforme okupljaju ljude koji vole ljepotu i dijele svoje dojmove o proizvodima, savjete i tutorijale. Sephora je iskoristila ovu priliku i tako postala puno više od obične trgovine – sada je mjesto gdje se rađaju novi trendovi, a na njezinim policama možemo pronaći posebne i ekskluzivne kolekcije koje nećemo vidjeti nigdje drugdje.

Među najnovijim brendovima koji se nalaze na policama Sephore je i Rhode, beauty brend poduzetnice i manekenke Hailey Bieber (28), koji je dosad bio dostupan isključivo putem njihove službene online trgovine. Ulazak Rhodea u Sephoru označio je važan iskorak u širenju brenda na europsko tržište, a uskoro ćemo i mi moći lakše doći do popularnih proizvoda kao što su Peptide Lip Tint balzam za usne, Glazing Milk tonik i Barrier Restore Cream krema za lice. I moramo priznati da jedva čekamo!

04. prosinac 2025 13:13