Pomno razrađena njega lica mali je luksuz koji si možemo priuštiti na svakodnevnoj razini, a zašto je ne bismo ukrasili s doslovnim luksuzom?
Sve češće viđamo objave na društvenim mrežama koje govore o tome što je za ljude definicija chica, a gotovo uvijek se na tom popisu pronalazi detaljno razrađena skincare rutina, koja nije tu samo da bi pomogla u održavanju kože, već i unijela mir u ubrzanu svakodnevicu.
Uz pažljivo odabrane proizvode koji se nanose određenim redoslijedom, postoji i jedna stvar koja će svakako cijelo iskustvo učiniti luksuznijim, a to je masaža lica uz korištenje gua sha alata. Iako novost u zapadnom svijetu, u pitanju je alat koji se stoljećima koristi kao dio tradicionalne kineske medicine, s ciljem olakšavanja boli i relaksacije, kao i tretiranja simptoma prehlade i umora. No, između ostalog, koristi se i za limfnu drenažu lica.
Upravo je zbog toga ovaj alat i postao popularan u zapadnom svijetu, ponajviše za vrijeme pandemije kad je gua sha, zahvaljujući TikToku, postao viralan. Koristili su ga svi, pa i poznata lica poput manekenke Kate Moss. Nije trebalo dugo da ljudi shvate razne benefite redovitog masiranja lica s malenim čudom, počevši od poboljšane cirkulacije, smanjenja podočnjaka i ublažavanja finih bora, pa sve do zategnutije kože, boljeg tena i opuštenijih crta lica.
Danas se gua sha može kupiti gotovo u svakoj drogeriji, a moguće ih je nabaviti već i za samo nekoliko eura. No, mnogi su veliki brendovi prepoznali potencijal ovog pomagala te zaključili da bi mogli nadograditi cijelo iskustvo s chic kamenom s ugraviranim dizajnerskim potpisom.
Chanel
Iako prvenstveno modni brend, Chanel se uspio pozicionirati i među vodećim imenima kad je u pitanju kozmetika. Od kultnog parfema Chanel N°5, pa do njihovih ruževa s prepoznatljivim mirisom ruže, nisu mogli propustiti priliku izbaciti i vlastiti gua sha kamen.
U kombinaciji sa serumom Sublimage koji je namijenjen zatezanju i ojačavanju kože, gua sha dolazi u posebnom izdanju, s pozlaćenim premazom. Iako se alat može koristiti i samostalno, posebno bi trebao pomoći u bržem i boljem upijanju samog seruma. Sam paket košta 600 eura.
Dior
Dior je redefinirao žensku modu nakon Drugog svjetskog rata, ali je kroz godine razvio i vrhunsku kozmetiku, poput prepoznatljivih ulja za usne, krema protiv starenja kože i kultnih cvjetnih parfema. Iako nemaju klasičan gua sha alat, imaju čak dvije zanimljive varijacije napravljene od žada.
L‘Or de Vie Tools of Longevity donosi dva manja alata dizajnirana poput naušnica, bijele boje sa zlatnim detaljima. Osim što bi trebali pomoći u skulpturiranju crta lica, u kombinaciji s njihovim anti-age kremama trebali bi dodatno zagladiti kožu za 260 eura.
No, možda je još zanimljiviji njihov alat Le Pétale Multi-Perlé, posebno napravljen kako bi se koristio uz Dior Prestige La Micro-Huile de Rose Advanced Serum. Metalna zlatna ručkica s 21 keramičkom perlicom pomaže u dubinskoj stimulaciji kože zbog čega serum bolje djeluje. Preporučuje se čuvati ga u hladnjaku prije korištenja, a košta skromnih 100 eura.
Givenchy
Givenchy je francuski modni brend s čijim se izgovorom mnogi još uvijek muče. Njihove je modele proslavila Audrey Hepburn s kostimima u filmovima "Sabrina", "Doručak kod Tiffanyja" i "Smiješno lice", ali je iznimno bila bliska i privatno s Hubertom de Givenchyjem, zbog čega je 1954. dobila prestižnog Oscara u njegovoj haljini te se 1969. udala u njegovoj vjenčanici. Danas kultni parfem L‘Interdit napravljen je upravo za Audrey, a danas ga obožavaju mnoge žene.
Kroz godine su nastavili graditi svoje carstvo i u području kozmetike, pa su se naravno priključili i gua sha pomami. Njihovo izdanje nije ekstravagantno, već je u pitanju običan gua sha od žada klasičnog oblika, ali s natpisom ‘Givenchy‘ i matching ružičastom torbicom koja će očuvati kamen. Iako cijena nije poznata, vjerujemo da je paprena, kao i za ostatak njihova asortimana.
Sisley
Obitelj d‘Ornano osnovala je 1976. brend Sisley koji se fokusira na luksuznu kozmetiku, što uključuje njegu lica, njegu kose i parfeme. Stoga je sasvim očekivano da će se u njihovoj ponudi pronaći i Gua Sha alat, ali ipak nešto drugačiji. U obliku ginkgo lista, moćni masažer za lice dio je njihove kolekcije protiv starenja, a mogu ga koristiti sve dobne skupine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....