Zvuk britanske aviokompanije Jet2 osvojio je društvene mreže i pretvorio Jess Glynne u neočekivanu zvijezdu ljeta.
"Darling, hold my hand... Nothing beats a Jet2 holiday" - ovo je rečenica koju teško da niste čuli ovih dana jer je zahvaljujući TikToku postala viralna. U pitanju je jingle za Jet2", englesku niskotarifnu aviokompaniju koji je preko noći postao hit ljeta i tako od reklame stvorio pop fenomen.
Ova relativno nepoznata aviokompanija godinama koristi pjesmu "Hold My Hand" britanske pjevačice Jess Glynne, ali tek sad, kada se taj zvuk počeo koristiti za snimanje reelova i memova, svi pričaju o tome. Dovoljan je bio jedan video da cijela priča eksplodira, a promotivni jingle postrane viralan preko noći.
Na TikToku je pod hashtagom #jet2holiday objavljeno na milijune videa, a svaki je smješniji od onog prijašnjeg. Iako su inače trendovi na društvenim mrežama kratkog vijeka, ovaj traje već mjesecima i obilježio je ljeto 2025. s melodijom koja lako ulazi u uho, reklamom koju svi znaju izrecitirati i urnebesno zabavnim videima.
Tajna ljetnog hita
No, kako to i inače bude s internetom, ovo nije samo zabavan trend na TikToku. Ovaj je jingle davno to prerastao i postao ono o čemu glazbenici sanjaju - hit ljeta. Svake godine pojavi se jedna pjesma koja obilježi ljeto. Tako smo 2010. slušali "Danza Kuduro", 2017. "Despacito", a 2024. "Von Dutch" i sudjelovali u "brat ljetu" britanske pjevačice Charli XCX. Ovog ljeta slušamo reklamu za britansku niskotarifnu aviokompaniju.
Zanimljivo je što ovo nije prva pjesma koja se primarno probila na TikToku, a zatim prerasla društvene mreže, već se to događa nekoliko godina unatrag. Spomenuti hit "Von Dutch" također je prvotno oduševio publiku na internetu, a 2023. je pjesma "Makeba", izvorno objavljena 2015., postala ponovno megapopularna - možda čak i popularnija nego godine kad je izašla.
Danas je jednostavno nemoguće biti popularan bez viralnosti na internetu jer toliko vremena provodimo u virtualnom svijetu da je jednostavno neodvojiv od "stvarnog", a njegov doseg je s godinama sve snažniji.
Vrijeme viralnih trendova
U vremenu bez interneta, ljetne hitove slušali smo na CD-u, iPodu, mp3 i mp4 playerima, radiju i televiziji. Zatim je došao internet i odjednom smo mogli slušati što god smo htjeli, kad god smo htjeli, prvenstveno zahvaljujući YouTubeu na kojem su se pažljivo kurirale playliste. S vremenom su došli razni streaming servisi pa je slušanje glazbe postalo još organiziranije, jednostavnije i pristupačnije.
No, danas većinu glazbenih noviteta konzumiramo putem društvenih mreža. Skrolajući u beskrajnom sadržaju TikToka i Instagrama, bombardirani smo raznim zvukovima koji nam jednostavno, htjeli mi to ili ne, uđu u uho pa se ta glazba "preseli" i izvan društvenih mreža - baš poput pjesme "Hold My Hand".
Iako je svojevremeno bila popularna, danas je dobila potpuno novu publiku zahvaljujući viralnoj reklami. Iako je najbitniji dio jingla definitivno sama reklama za aviokompaniju, svakako je profitirala i pjevačica Jess Glynne čiji su koncerti sve popularniji, a najiščekivaniji dio upravo je ova viralna pjesma koja se preko noći ponovno počela vrtjeti na radiju i puštati u klubovima.
Rodili su se i brojni remiksevi koji moderniziraju pjesmu i neizostavni Jet2 holiday trenutak, koji se onda ponovno puštaju u klubovima, na proslavama i omiljenim radijskim stanicama. Od viralnih internet trenutaka jednostavno je nemoguće pobjeći, pa im se radije prepuštamo i uživamo slušajući pjesmu kojoj je trebalo deset godina da postane hit ljeta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....