Posebno Glorijino izdanje Gloria business talk tiskano je na sto posto recikliranom papiru i bavi se temom koja se proteže izvan ekologije i zahvaća različite aspekte našeg društva.
Specijalno Glorijino izdanje gloria business talk tiskano na sto posto recikliranom papiru posvećeno je jednoj od najvažnijih tema u poslovnoj zajednice i šire - održivosti. Naime, održivost je pojam koji se sve više ističe u današnjem svijetu, i to s dobrim razlogom. Ova riječ označava sposobnost očuvanja resursa, okoline i društvenih sistema kako bi se osigurala dugoročna dobrobit naše planete. Održivost je od vitalnog značaja jer utječe na sve aspekte naših života, od ekonomije i okoline do fizičkog i mentalnog zdravlja. Svijet danas sve više teži održivosti, no ova riječ obuhvaća puno više od brige za okoliš. Održivost je sveobuhvatan koncept koji se proteže izvan ekologije i zahvaća različite aspekte našeg društva. Društvena održivost podrazumijeva pravednost i jednakost među ljudima, borbu protiv siromaštva, osiguravanje obrazovanja i zdravstva za sve. Ekonomska održivost uključuje razvoj koji ne iscrpljuje resurse i stvara stabilne gospodarske sustave. Kulturna održivost očuvava identitet i tradiciju, a zdravstvena i socijalna dobrobit brine o zdravlju i kvaliteti života.
Održivost zahtijeva dobro upravljanje i politiku koja je transparentna i odgovorna. Sve te komponente čine održivost mnogo više od zaštite okoliša. Održivo društvo teži ravnoteži između ekonomske, društvene i ekološke dobrobiti, osiguravajući bolju budućnost za sve nas. U našem magazinu bavimo se svim aspektima održivosti - od napora domaćih kompanija da provedu održive prakse do modne održivosti, putovanja sa savješću, zelene arhitekture...
Prema riječima jedne od naših sugovornica, dr.sc. Nikoline Markote Vukić, predsjednice Instituta za društveno odgovorno poslovanje, tvrtke diljem Europe i svijeta objavile su ambiciozne klimatske ciljeve i strategije kojima se obvezuju da će do 2030. ili 2050. ostvariti klimatsku neutralnost (engl. net zero). Apple, tehnološki div poznat po svom inovativnom pristupu tehnologiji i održivosti, nedavno je objavio YouTube video pod naslovom "Mother Nature". Ovaj videoisječak, koji traje nešto više od pet minuta, predstavlja moćnu poruku posvećenu očuvanju okoliša i poticaj drugim poduzećima da aktivno rade na zaštiti našeg planeta. Klip jasno ističe Appleovu ambiciju da do 2030. postane potpuno neutralan u emisijama stakleničkih plinova i obnovljivim izvorima energije. Također, naglašava njihovu posvećenost recikliranju i smanjenju utjecaja na okoliš. Poziv na zajedničku odgovornost i akciju na kraju videa s naglaskom na riječima "Don‘t disappoint your Mother" podsjeća nas da je očuvanje planeta zadatak koji moramo zajednički i odgovorno rješavati. Često zanemarujemo ulogu koju imamo kao potrošači, zaposlenici, odnosno kao donosioci odluka. Te svakodnevne uloge (poslovne i privatne) trebale bi nas podsjetiti kako malim koracima možemo činiti velike pomake. Samo moramo biti strpljivi, odgovorni i dovoljno ambiciozni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....