Ponekad je samo slovo dovoljno kako bi se poslala poruka, barem kad je riječ o primjeni tipografije u interijerima. Umjetnost formiranja teksta pomoću raznih oblika, veličina slova i proreda među njima nadišla je svoju izvornu ulogu te je izuzetno popularan motiv u uređenju mnogih kafića, restorana i domova. Budući da dolazi u mnoštvu različitih varijanti, u svojoj je suštini izrazito dekorativna te na jednostavan način može kreirati zanimljiv prostorni moment. A ne podrazumijeva samo inspirativne crno-bijele plakate koji su preplavili trgovine i društvene mreže već i mnogo kreativnija rješenja.
Danski arhitektonski studio BIG u suradnji s poznatim proizvođačem rasvjete Artemide razvio je svojevrsnu svjetlosnu abecedu, modularni sustav osvjetljenja koji se može pojedinačno modificirati kako bi kreirao pojedinačna svjetleća slova, riječi i rečenice.
Kreativci britanskog grafičkog studija Kellenberger-White osmislili su pak urbanu instalaciju tijekom lanjskog londonskog tjedna dizajna, sastavljenu od 26 metalnih slova, koja potiče prolaznike na interakciju i igru, stvarajući vanjski namještaj koji kao da može “govoriti”.
Španjolski arhitekti iz studija PKMN Architectures u uređenju interijera turističkog ureda u Alcázar de San Juanu pokazali su pravu moć tipografije: umjesto tradicionalnih motivima za kojima posežu turističke zajednice - kao što su fotografije grada, prirode ili povijesnih spomenika - stvorili su privlačan izlog koji svoju namjenu jasno signalizira zanimljivim prostornim natpisom koji je ujedno i reklama i dekoracija.
Poruke koje se ostavljaju u prostoru ne moraju biti mudre ili duhovite, dovoljno je da su direktne.
Pripremila Slavica Šagolj