Experience Premium Croatia, projekt Hrvatske gospodarske komore, slavi prvi rođendan: jedinstven je po tome što našu zemlju predstavlja kao destinaciju koja nudi mnogo više od sunca i mora – kao mjesto gdje su svaka vila, hotel i zalazak sunca autentično iskustvo pa je, prema procjenama, ova priča u prošloj godini uprihodila 1,4 milijarde eura.
Zemlja gostoprimstva i ljepote prirode sada sve više ulaže u ono što suvremeni putnici traže, a to su autentičnost, održivost i izvrsnost. Istraživanje koje je za platformu Stories HGK provela agencija 505 savjetovanje potvrđuje ono što platforma Stories promiče već godinu dana, a to je da je premium turizam naša prilika da blistamo cijele godine.
"Među prvima smo prepoznali potrebu razvoja premium turizma i umrežavanja dionika pa tako sada obilježavamo godinu dana platforme za premium turizam Stories", rekao je Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore.
Platforma Stories okuplja više od 150 partnera iz svih segmenata luksuzne turističke ponude. Spomenuto istraživanje donijelo je i analizu postojećeg stanja s premium kapacitetima - 20 tisuća premium hotelskih soba, 10 tisuća mjesta u luksuznim kampovima, gotovo 3000 kuća za odmor visoke kategorije te 9000 vezova premium razine u marinama.
Kad je riječ o hrani, Michelin je odabrao jedan restoran s dvije zvjezdice, 10 s jednom i tri sa zelenom zvjezdicom.
"Premium turizam u snažnom je uzletu. Naše istraživanje je pokazalo da putnici sve više traže autentične, personalizirane doživljaje i da su spremni za to platiti više", istaknula je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK, i dodala kako je dugoročni cilj platforme Stories pozicionirati Hrvatsku u destinaciju visoke kvalitete, do razine da u strukturi dolazaka imamo do 20 posto premium i luksuznih turista.
ZAGREB, HVAR, CIJELA HRVATSKA
Projekt Museums, maybe, Turističke zajednice grada Zagreba, primjer je kako se premium ponudom gradi najbolji imidž destinacije.
"Cilj nije samo dovesti goste nego ih povezati s lokalnom kulturom na svjež, suvremen način. Platforma ističe autentičnost, kreativnost i suvremene pristupe kulturi, a usmjerena je na posjetitelje koji traže nova iskustva", rekla je direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld.
Na Hvaru Maslina Resort kombinira održivi dizajn, lokalne materijale i tišinu prirode. Tamo gosti ne traže “još jedan luksuzni hotel”, već povezanost sa samim sobom, prostorom i zajednicom.
"Naši gosti ne traže samo smještaj, već cjelokupno iskustvo koje ih povezuje s prirodom, lokalnom kulturom i sobom samima", pojasnila je Klara Šoštarić, menadžerica hotela Maslina Resort.
Giorgio Surian, direktor agencije Leonidas Travel, naglasio je pak kako pravi luksuz leži u osjećaju posebnosti, autentičnosti i ljudskom pristupu koji ostaje u sjećanju.
BUDUĆNOST IMA PET ZVJEZDICA
Do 2027. Hrvatska će otvoriti više od 6000 novih soba s četiri i pet zvjezdica. I nije riječ o pukom luksuzu već o strateškoj odluci.
"Strateški cilj hrvatskog turizma je pozicionirati Hrvatsku kao cjelogodišnju destinaciju izvrsnosti, autentičnosti i održivosti", rekao je ministar turizma i sporta Tonči Glavina i dodao kako je platforma Stories iznimno značajna jer pridonosi jačanju i izgradnji prepoznatljive i održive kvalitete ponude u Hrvatskoj.
Za one koji su bili na rođendanskoj proslavi platforme Stories premium se mogao osjetiti u svakom zalogaju i svakoj noti - od šnenokli chefice Ane Ugarković do vrhunske kave, vina i gina. Premium iskustva s karakterom.
"Okupljanje i networking premium ponuđača ispitanici u našem istraživanju su ocijenili ključnim za daljnji razvoj premium turizma u Hrvatskoj", zaključila je Sanja Čižmar iz agencije 505 savjetovanje.
Hrvatska danas ne nudi samo odmor. Ona nudi priču. I to onu u kojoj je gost glavni junak. A sve te priče priča platforma Stories gdje premium nije samo ponuda nego doživljaj koji traje puno dulje od samog putovanja.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Gloria x Hrvatska gospodarska komora
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....