Vječna odlikašica

Suzuki Vitara opet briljira: Privlačna, udobna, sigurna i štedljiva!

Briljantna na testovima sigurnosti i uvijek među najboljima na tehničkim pregledima, SUZUKI VITARA miljenica je kupaca malih SUV vozila već više od 30 godina, a nove generacije sadrže i nova ‘pojačanja‘!

Praktična po gradu, a opet prikladna i za silaske s asfalta, primjerice na obiteljski izlet u prirodu, Suzuki Vitara već 34 godine ne prestaje privlačiti kupce. Predstavljena je 1988. i utemeljila klasu malih SUV automobila. Otada se potvrdila ne samo kao privlačno i udobno nego i kao pouzdano, sigurno i štedljivo vozilo, sa sjajnim omjerom uloženog i dobivenog, pa nije čudno što je samo u Hrvatskoj prodano desetak tisuća primjeraka.

Vitara je bila i ostala mješavina između modernog SUV-a i "tvrdokornog" terenca, s impresivnim "off road" mogućnostima - za što joj je, dakako, potreban dodatak adekvatnih guma za vožnju po neasfaltiranoj podlozi. No, fokus je prije svega na udobnosti, a pogoni su dizajnirani tako da bi vozač imao potpuni osjećaj sigurnosti - u svim vremenskim uvjetima. Čvrsta i lagana, Vitara ima iznimne vozne karakteristike: to je jedan od rijetkih SUV-ova koji se, primjerice, ne naginju u zavojima, vrlo je pregledna, u nju se lako ulazi, ali i izlazi iz nje.

image
PRESS

Briljira na najstrožim testovima sigurnosti u sudarima, a vrijedi istaknuti i da je, zajedno s ostalim Suzukijevim modelima, oličenje pouzdanosti - na ljestvicama automobila s najmanje problema na tehničkim pregledima uvijek je među prvih pet najboljih.

Bitno je i da se ta pouzdanost ne plaća mnogo: njeno održavanje je, naime, iznimno povoljno. Prvi servis, primjerice, koji se radi na 15 tisuća kilometara stoji 1200 kuna, drugi na 30 tisuća kilometara stoji 1500 kuna, a veliki na 45 tisuća nešto manje od 2000 kuna.

Što se tiče uglađenosti u vožnji, Vitara i tu prednjači u svojoj klasi jer je, za razliku od konkurencije, zadržala mirnije, uglađenije i tiše motore na četiri cilindra, a kao mali SUV ima relativno puno konjskih snaga - 129. Uz to je i najlakša u klasi, a potrošnja joj je također uzorita - bilo da je riječ o novom 1.4 Boosterjet hibridu ili 1.5 AGS hibridu, kombinirana potrošnja kreće se oko 6 litara na 100 kilometara. Kupce osobito privlači i cjelovita sigurnosna oprema jer već s osnovnim paketom Comfort (GL) dolazi sustav automatskog kočenja - koji u kritičnim situacijama koči umjesto vozača, adaptivni tempomat, sustav pomoći kretanju na uzbrdici, LED svjetla, sedam zračnih jastuka... Osnovni model - s paketom osnovne opreme i impozantnom snagom motora - može se kupiti već od 141.456 kuna.

Linker
21. travanj 2024 06:32