Od brokerice do operativne direktorice Ine – Zdravka Demeter Bubalo dokaz je da se strast prema poslu i razumijevanje ljudi mogu spojiti u uspješnu karijeru koja mijenja iskustvo tisuća kupaca svaki dan.
Operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje Ine, Zdravka Demeter Bubalo, karijeru je započela u svijetu financija kao brokerica. Nakon toga okušala se u nabavi, potom u ljudskim resursima, a svoju je profesionalnu strast i istinsko ispunjenje pronašla u maloprodaji i energetici. Presudan trenutak u kojem je shvatila da je na pravom putu bio je onaj kada je uvidjela da i najmanja promjena - nova usluga, bolja organizacija ili jednostavan, ukusan zalogaj - može uljepšati dan tisućama ljudi.
"To se osobito vidi na primjeru Fresh Cornera koji nudi INA. Kada shvatiš koliko jedan dobro osmišljen koncept može promijeniti način na koji ljudi doživljavaju pauzu tijekom putovanja, znaš da radiš nešto što ima smisla", kaže Zdravka, ponosna što može biti dio te priče. Odrasla je u obitelji u kojoj se rad cijenio iznad svega, i to joj je, priznaje, ostala nit vodilja kroz cijelu karijeru. Prirodno ju je oduvijek zanimalo kako ljudi doživljavaju uslugu, koliko im znači pažnja ili detalj te kako upravo kroz kvalitetno korisničko iskustvo može nekome uljepšati dan.
"U našim Fresh Cornerima želimo da se ljudi osjećaju ugodno - gotovo kao kod kuće. Najljepše mi je kada netko kaže: ‘Nisam očekivao da će mi na pumpi biti ovako dobra klopa.‘ Upravo to i želimo - pokazati da Fresh Corner i INA nisu samo mjesta gdje natočiš gorivo nego i gdje popiješ vrhunsku kavu ili pojedeš ručno rađene štrukle. Krajem prošle godine uveli smo 100 posto arabicu na barista aparatima te kvalitetan miks arabice i robuste na samoposlužnim aparatima. Bit ću pomalo neskromna i reći da se na Ini, u Fresh Corneru, pije vrhunska kava. Naš hot dog poznat je diljem zemlje, baš kao i pizza wrap ili sendviči od svježih, pomno biranih sastojaka. Ove godine Fresh Corner slavi deseti rođendan, a više od 14 milijuna kava i hot dogova koje smo prodali najbolja su potvrda da kupci vjeruju u naš koncept. Uspjeh je jednostavan - kad se kupac vraća. Ako se osjeća dobrodošlo i ugodno, to je to", objašnjava Zdravka.
Posebno je motivira povratna informacija kupaca, jer zahvaljujući njoj njezin tim svakodnevno postaje bolji. Ljudi, energija tima i zadovoljstvo kupca ono su što je, kaže, pokreće. Naravno, važne su i brojke, ali iza svake brojke stoji čovjek. S dugogodišnjim iskustvom već dobro zna kako motivirati svoj tim.
"Poklanjanjem povjerenja i prepoznavanjem onih koji preuzimaju odgovornost. Volim kada kolegice i kolege stoje iza svojih ideja i spremni su učiti iz pogrešaka. Uvijek im kažem da njihove ideje vrijede i da imaju prostor probati. Kad ljudi osjete slobodu, tada daju najbolje od sebe", ističe ekonomistica te dodaje kako nije lako biti žena u biznisu, osobito u ranim godinama karijere.
"Često se od žena očekuje da budu vrhunske na poslu, ali i u svim drugim životnim ulogama. To zna biti izazovno, ali s iskustvom sam naučila dopustiti sebi da ne moram uvijek dati 200 posto. Mentoriranjem i istinskom podrškom nastojim pomoći kolegicama da se lakše nose s izazovima karijere i majčinstva. Posao se mora odraditi, ali trudimo se kao poslodavac uskočiti tamo gdje je to potrebno i moguće. Ponosna sam što polovicu naših zaposlenika čine žene i što sve više njih preuzima odgovornost na pozicijama voditeljica maloprodajnih mjesta. Pružamo im podršku i veseli me što njihov broj na našim lokacijama kontinuirano raste", kaže Zdravka Demeter Bubalo sa zaključkom da je prilagodljivost ključ uspjeha.
"Tko se ne prilagođava, teško može uspjeti. Promjena je jedina konstanta. Zato stalno ulažemo u inovacije, digitalizaciju i razvoj novih proizvoda - jer upravo time olakšavamo svakodnevicu naših kupaca."
Make-up i kosa MIRELA GRABOVAC ZA JL STYLE BEAUTY
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....