Colognese 1882

 Bruno Gečić
Multibrand store

Otvoren dućan za klince s luksuznim modnim brendovima

Najpoznatiji svjetski brendovi za mališane kao što su Gucci, Fendi, Moschino i Burberry, sada se mogu pronaći na jednom mjestu u trgovini Colognese 1882 u samom centru Zagreba, no uskoro dolazi i žensko-muška verzija na 800 kvadrata.

Najpoznatiji svjetski brendovi za mališane kao što su Gucci, Fendi, Moschino i Burberry, sada se mogu pronaći na jednom mjestu u trgovini Colognese 1882 u samom centru Zagreba, no uskoro dolazi i žensko-muška verzija na 800 kvadrata.

Zagreb je odnedavno bogatiji za još jednu trgovinu i to dječju. U srcu grada, točnije u Tkalčićevoj 77, svoja vrata je otvorio Colognese 1882, zvučno modno ime, koje malenim Zagrepčanima nudi odjeću s potpisom. Kreacije brendova Gucci, Fendi, Givenchy, Moschino, Off-White, Polo Ralph Lauren, Burberry, Chloé, Golden Goose, Palm Angels, Stone Island, tako se sada mogu pronaći na jednom mjestu, pravom malom raju za najmlađe fashioniste. Colognese je utemeljen u 19. stoljeću kao luksuzna trgovina obuće za venecijansku aristokraciju. Od svog osnutka 1882. godine, bio je omiljeno mjesto za modne entuzijaste, besprijekorno spajajući tradiciju s inovacijama. Tijekom svoje duge modne povijesti, koja traje preko 140 godina, Colognese se sada etablirao kao dinamična modna kuća s vizijom usmjerenom prema budućnosti. Najnovija trgovina u Zagrebu predstavlja predanost Colognesea evoluciji s vremenom, dok ujedno odaje počast svojoj bogatoj prošlosti.

image

Vlasnik trgovine Paolo Colognese Zoppas, Maja Kralj i menadžerica dućanaTamara Novosel

Bruno Gečić
image

Elena Kanaet, Marta Fernandes i Elmira Pilko

Bruno Gečić
image

Trgovina je otvorena u Tkalčićevoj ulici

Bruno Gečić

Minimalistički, a istovremeno luksuzni dizajn dućana, te pomno odabrani asortiman odražavaju savršen spoj povijesne elegancije i suvremenih trendova. Predanost obitelji Colognese modi vidljiva je u svakom detalju novog prostora. Svaki element, od rasporeda interijera do izbora brendova, utjelovljuje njihovu filozofiju spajanja iskustva, predviđanja i nepokolebljivog samopouzdanja. Ovakav pristup omogućio je Cologneseu navigaciju kroz više od jednog stoljeća talijanske povijesti, neprestano prihvaćajući avangardna istraživanja i trendove, dok su ostali ukorijenjeni u svojoj bogatoj baštini.

image

Gordana Vukres i menadžerica dućana Tamara Novosel

Bruno Gečić
image

Senka Turina, Korina Sukovic Mirić i Paolo Colognese Zoppas

Bruno Gečić

Ova nova ekstenzija talijanske kuće ne samo da priča priču o brendu, već također ističe njegovu viziju usmjerenu prema budućnosti. Dućan je predodređen da postane središnje mjesto za dječju modu u Zagrebu, baš kao i oni u Italiji, poznati po izvrsnosti u maloprodaji. Reputacija Colognesea za izvrsnost donijela je prestižna priznanja, uključujući ono Nacionalne komore kupaca, dok ga je talijanski Vogue uvrstio među 150 najboljih trgovina u Italiji. Novi zagrebački dućan također zadržava ove visoke standarde, nudeći jedinstveno iskustvo kupovine koje kombinira najbolje od talijanskog zanata sa suvremenim modnim uvidima. "Trebalo nam je svega nekoliko mjeseci da uredimo ovaj dućan. Sada se pak, jako se veselimo novom projektu. Naime, u fazi smo uređenja trgovine za žene i muškarce koja će se prostirati na oko 800 kvadrata, a sadržavat će preko 50 svjetskih brendova", najavila je Tamara Novosel, menadžerica dućana. Sigurni smo da će ova vijest oduševiti sve zaljubljenike u modu.

image

Marc Jacobs samo je jedan od brendova koji se može pronaći u storeu

Bruno Gečić
image

Marta Fernandes

Bruno Gečić
image

Tamara Novosel i Ksenija Kamenski

Bruno Gečić
image

Petra Lacić Klarić i Tamara Novosel

Bruno Gečić
image

Colognese je utemeljen u 19. stoljeću kao luksuzna trgovina obuće za venecijansku aristokraciju

Bruno Gečić
Linker
19. srpanj 2024 08:31