Getty Images
Talijanski div

Gucci predstavlja novo lice mode: Odustaju od 'prvih redova' i podjela na klasične sezone

Kretivni direktor poznate modne kuće najavio je drastičan zaokret u načinu poslovanja, kreiranju odječe i prezentaciji rada.

Nije tajna da je modna industrija zbog pandemije korone u velikoj krizi, cijela se industrija treba resetirati i pronaći nov način funkcioniranja. Nova normala treba se tek osmisliti za sve od lanaca nabave modnih predmeta i materijala do načina promocije kolekcija i izvođenja modnih revija i to što prije.

Sve su oči uprte u velike modne kuće, svaka se njihova odluka pomno promatra i važe je li to budućnost mode. Stoga je Guccijeva odluka o napuštanju dosadašnjeg sezonskog pripremanja kolekcija i revija izazvala veliko zanimanje. Kreativni direktor te talijanske modne kuće Alessandro Michele smatra da je godišnji sedmo-sezonski raspored modnih revija već zastario, a mnogi se modni znalci slažu s njim.

Bezličan diskurs koji je izgubio smisao

Michele je putem izlaganja na Instagramu objasnio kako će Gucci prigrliti održiviji raspored modnih revija. "Napustit ću te istrošene rituale sezonaliteta i revija da vratimo ritam koji je bliži mojem ekspresivnom pozivu. Sastat ćemo se dva puta godišnje da bi podijelili poglavlja nove priče. Neredovita, radosna i apsolutno slobodna poglavlja koja će biti ispisana miješanjem pravila i žanrova, u novim prostorima, lingvističkim kodovima i komunikacijskim platformama. Htio bih da napustimo pribor i raspored koji su kolonizirali naš dosadašnji svijet: krstarenje, prije jeseni, proljeće-ljeto, jesen-zima. Mislim da su to ustajale i podmukle riječi. Oznake bezličnog diskursa koji je izgubio smisao", obrazložio je Michele njihovu odluku.

Pročitajte i:

Linker
08. travanj 2024 14:11