Getty Images
SPREMAN ZA NOVE IZAZOVE

Instant uspjeh nije potrajao: Dežurni provokator u modnoj industriji napušta brend koji je osnovao prije pet godina

Kuća koju su braća Demna i Guram Gvasalia osnovali 2015. godine napravila je veliki hype čim se pojavila na tržištu, ali čini se da je to sve bilo kratkog vijeka te da je Vetements na putu prema dolje, a Demna je napustio brod koji tone.

Nakon što je prije pet godina s bratom osnovao brend Vetements, gruzijski dizajner Demna Gvasalia (38) objavio je kako napušta tu modnu kuću. U svojem petogodišnjem radu, Demna je u modu uveo hype za streetwearom te se zahvaljujući velikom uspjehu od 2015. nalazi u ulozi kreativnog direktora modne kuće Balenciaga.

"Vetements je uvijek bio kolektiv kreativnih umova. Nastavit ćemo pomicati granice još dalje, poštujući kodove i autentične vrijednosti brenda, i nastaviti podržavati kreativnost i istinski talent. Ono što je Demna postigao u prošlij nekoliko godina je ključno poglavlje u priči Vetementsa. Zahvalni smo mu što je pridonio kući" - izjavio je njegov brat Guram Gvasalia, suosnivač i CEO brenda.

Vjeruje se kako će Demna i dalje biti kreativni direktor Balenciage, a najavio je kako ga čekaju novi izazovi.

"Osnovao sam Vetements jer mi je moda bila dosadna i ta ista moda se zaista promijenila otkako se Vetements pojavio na sceni i otvorio vrata mngoima. Osjećam da sam postigao svoj cilj u ovom izvanrednom brendu i da je Vetements postao kuća koja svoje kreativno nasljeđe može razviti u potpuno novo poglavlje" - izjavio je Demna koji će proljetnu kolekciju kuće Balenciaga predstaviti u Parizu 29. rujna.

NEW YORK, NY - JUNE 05:  Demna Gvasalia attends the 2017 CFDA Fashion Awards at Hammerstein Ballroom on June 5, 2017 in New York City.  (Photo by Dimitrios Kambouris/Getty Images)
Getty Images

Njegov odlazak događa se u trenutku kada popularnost brenda, koji je neko vrijeme bio među najpoželjnijima, osjetno jenjava. Još je početkom prošle godine Highsnobiety objavio članak o tome kako dvije godine nakon što je "srušio internet", Vetemetns nitko ne kupuje, a kao izvor su naveli jednu od trgovina iz koje su poručili da je iz gledišta trgovaca, Vetements potpuno mrtav.

Gurum Gvasalia tada je taj članak nazvao lažnim vijestima te dodao kako brend i dalje raste. Ipak, bilo je i više nego jasno da je popularnost kakvu je nekad imao gotovo u potpunosti nestala, a iz svoje ponude izbacile su ih i neke trgovine.

S obzirom na budućnost Vetementsa, koja se ne čini svijetla, neki se pitaju čeka li isto i Balenciagu. Naime, modna kuća u vlasništvu Keringa ima sličnu estetiku pa mnogi smatraju kako bi je mogao dočekati sličan scenarij.

Linker
24. travanj 2024 05:47