VELJKO LALOVIC
Good citizens

Izabel Kovačić predstavila novu kolekciju, a samo za Gloriju otkriva nešto više o inspiraciji i najdražim komadima

Poduzetnica i supruga našeg nogometnog reprezentativca otkrila je nešto više o novoj kolekciji, ali i poduzetničkim planovima.

Poduzetnica i supruga našeg nogometnog reprezentativca otkrila je nešto više o novoj kolekciji, ali i poduzetničkim planovima.

Modni brend Lunilou predstavio je novu kolekciju pod nazivom "Good citizens", a samo jedan pogled na nju sasvim je dovoljan da zaključimo kako je ista apsolutno savršena za jesenske dane u koje smo već dobrano zakoračili. U fokusu su udobni komadi i kvalitetni materijali, u nijansama koje svi volimo nositi u hladnijim danima - borno crvenoj i sivoj, a predstavljena kolekcija slavi male, dobre navike: birati bolje materijale, kupovati promišljeno i živjeti u komadima koji nas prate iz dana u dan.

image
SENJA VILD
image
SENJA VILD

Kolekcija je dostupna online, a više informacija o veličinama, modelima i zalihama također se nalaze na službenim stranicama brenda. Povodom predstavljanja nove kolekcije razgovarali smo s Izabel Kovačić (32), osnivačicom brenda i suprugom našeg nogometnog reprezentativca Matea Kovačića, koja nam je otkrila nešto više o samoj kolekciji, kao i budućim planovima.

image
VELJKO LALOVIC

Od kuda inspiracija za novu kolekciju?

- GOOD CITIZENS je nastao iz vrlo jednostavne ideje: dobrih, malih navika koje svaki dan čine razliku. Vizualno smo se naslonili na jesen, boravak u prirodi i ‘country-side cool’ estetiku - komfor, toplina i igra boja. Kreativno radim instinktivno, ali uvijek kroz filtere tima: testiramo krojeve na stvarnim mamama i klincima, gledamo kako se kreću, kako peru, kako žive. Ta kombinacija intuicije i vrlo praktičnog ‘real-life fittinga’ je naš recept.

Kolekcija slavi dobre navike – što su za vas dobre navike? Koliko “vas” ima u kolekcijama?

- Dobre navike su sve ono što ponavljaš: birati bolje materijale, trošiti pažljivije, stvarati komade koji traju. Za nas to znači GOTS-certificirani organski pamuk, male serije i dizajn koji ne zastari nakon jedne sezone. A ‘koliko mene’ ima unutra? Dovoljno da budem iskrena: ja sam mama, često u pokretu, i želim trenirku koja izgleda uredno, a nosi se od igrališta do kave. To je Lunilou - komfor koji poštuje i kožu i planet.

Koje su svakodnevne kombinacije kojima se vraćate?

- Moja uniforma je vrlo jednostavna: GOOD CITIZENS trenirka, gumene čizme ili tenisice i dobar kaput. Volim kontrast ‘meko + strukturirano’ pa često preko trenirke stavim elegantniji kaput ili kožnu jaknu. Za grad - bijele tenisice; za van grada - čizme. I naravno, matchy moment s klincima uvijek pobijedi.

image
SENJA VILD
image
SENJA VILD

Sljedeći koraci i planovi s brendom?

- Drop 1 je upravo vani, Drop 2 stiže za dva tjedna s novim mix-and-match opcijama. Paralelno radimo na proširenju osnovne linije - još boja, još setova za žene i djecu koji spajaju sportsku udobnost i čišće modne linije. Što se tiče IZAKOVE, tu guramo zanatski pristup i žensku siluetu - više večernjih i statement komada, ali s istom održivom logikom. Volim kada se svjetovi susretnu: IZAKOVA kaput preko Lunilou trenirke je moj ideal ‘high/low’ stylinga.

Koliko je zahtjevno, u vremenu brze mode, biti održiv? Koja je vaša poslovna filozofija?

- Iskreno, zahtjevno je jer je sporije i skuplje. Ali isplati se. Naša filozofija je ‘manje, bolje, duže’: certificirani materijali (GOTS pamuk), male, kontrolirane kolekcije, bezvremenski krojevi, korektna proizvodnja i transparentnost. Ne želimo ‘instant’ trend, nego komad za koji dijete kaže ‘najmekše’, a mama ‘najisplativije’ jer ga stalno nosi. Ako se time vodiš iz dana u dan, to više nije trend - to je kultura brenda.

image
SENJA VILD
image
SENJA VILD
25. studeni 2025 12:23