Ključni komadi uključuju pamučne oversized majice i kratke hlače, sportske čarape s logotipom LNL i funkcionalne torbe - idealne za svakodnevicu, ali s karakterom.
Kad se prošlost i sadašnjost spoje kroz emociju, stil i snažnu poruku, nastaje kampanja koja dira u srce. Brend Lunilou, poznat po svojoj predanosti održivoj modi i autentičnim pričama, predstavlja novu proljetno-ljetnu kolekciju u suradnji s dvojicom nogometnih velikana - Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom. No ova kampanja donosi više od odjeće - riječ je o priči o prijateljstvu, odrastanju i vrijednostima koje nas oblikuju jer prave stvari nikada ne izlaze iz mode.
Retro kampanja vizualno i emocionalno evocira vrijeme kada su dani bili ispunjeni jednostavnim radostima: igranjem videoigara na starim konzolama, gledanjem nogometa na CRT televizorima i obiteljskim ritualima koji su stvarali neizbrisiva sjećanja. Scenografija je pažljivo osmišljena da vjerno dočara duh kasnih 90-ih i ranih 2000-tih, s naglaskom na osobnu priču i iskrene emocije.
Kreativno vodstvo ove kampanje preuzela je Izabel Kovačić, vlasnica brenda Lunilou, koja je kroz svaki kadar vješto ispričala priču o odrastanju, prijateljstvu i vrijednostima koje ostaju. Kombinacijom estetike, emocije i stila, Izabel je uspjela stvoriti atmosferu koja nas vraća u vrijeme kada je sve bilo jednostavnije, a snovi su se gradili strpljivo i iskreno. Jer, Lunilou nikada ne stvara kampanje bez poruke.
Svaka kolekcija prati autentičnu priču - o obitelji, snovima, putovanju i vrijednostima koje nas oblikuju. Za Lunilou, odjeća nije samo stvar izgleda, već i osobnog identiteta. Kampanja s našim nogometnim reprezentativcima naglašava važnost toga da ostaneš vjeran sebi, te odaje počast svim onim "nevidljivim" trenucima iza velikih uspjeha - treninzima po kiši, odricanjima, podršci bližnjih i svakodnevnim malim pobjedama.
"Nije bilo lako, ali nikada nisam zaboravio zašto sam počeo. Ova kampanja me vratila na početke i podsjetila koliko je važno ostati vjeran sebi", otkriva Mateo Kovačić čija skromnost i posvećenost nogometu ostaju njegova najveća snaga. Slično razmišlja i Joško. "U svakom uspjehu, najviše znače ljudi koji su s tobom od početka. Snimanje s Mateom bilo je kao povratak u dane kad je sve bilo igra - i to je ono što me najviše inspirira", dodaje Gvardiol.
Kolekcija za proljeće/ljeto 2025. nosi sve karakteristike brenda - bezvremenski krojevi, neutralna paleta boja i 100-postotni prirodni, certificirani materijali koji jamče udobnost, dugotrajnost i održivost. Ključni komadi uključuju pamučne oversized majice i kratke hlače, sportske čarape s logotipom LNL i funkcionalne torbe - idealne za svakodnevicu, ali s karakterom.
Proizvodi su dostupni na službenim stranicama brenda te u Lunilou dućanu u Kaptol centru.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....