Dizajnerica Maria Grazia Chiuri itekako je ispunila sva očekivanja i iznenadila feminističkom porukom: modeli su pistom prošetali uz stihove pjesme “Flawless”, američke pjevačice Beyonce, a umjesto bajkovite haljine za crveni tepih, najupečatljiviji komad bila je majica s natpisom “We should all be feminists”.
– Želim biti otvorena i kreirati za žene današnjice. Ponuditi im modu koja odgovara njihovim potrebama, oslobođenu od stereotipnih kategorija muškog/ženskog – otkrila je prva kreativna direktorica kuće Dior, najutjecajnija žena pariške mode nakon Coco Chanel.
Reviju je započela bijelim kombinacijama: košulje, jakne, hlače i suknje krasili su detalji prepoznatljivi za brend. Nakon jednostavnog, jednobojnog početka lookovi su postajali bogatiji i drugim dijelom revije vladale su balerina suknje od tila. Pogledajte u galeriji novu kolekciju kuće Dior!