High street brend predstavio je kampanju za sezonske komade koja u potpunosti odudara od dosadašnja stila.
Zara priprema posebnu kolekciju inspiriranu najstrašnijom noći u godini i iako još nije u prodaji, prve fotografije osvanule su na službenom Instagram profilu brenda i oduševile pratitelje koji su komentirali da je u pitanju najbolja Zarina kolekcija do sada, dok je dio primijetio i da je u pitanju novi, svježi pristup koji dosad nisu primijetili kod Zare. Za kreativnu direkciju i same fotografije zaslužan je poznati mađarski fotograf Szilveszter Mako u čijem se opsežnom portfelju nalaze suradnje s ekskluzivnim brendovima kao što su Tod‘s i Maison Margiela, a snimao je naslovnice za poznate publikacije poput Voguea, Harper‘s Bazaara i W.
U središtu ove neogotičke priče nalaze se romantični čipkasti komadi, isprani traper, cvjetni motivi i voluminozni volani. Sama kolekcija još uvijek nije dostupna u Hrvatskoj, ali smo zato potražili cijene na američkoj stranici - i nisu male. Primjerice, cijene haljina dosežu i do 299 dolara, odnosno oko 250 eura, a otprilike su u istom rangu jakne i kaputi. Donosimo i kratki pregled impresivnih scena iz same kampanje.
I dok ženska kolekcija odiše mističnošću, oslanjajući se na vintage komade, dječja kolekcija sušta je suprotnost. Razigrana i vesela, donosi simpatičnu interpretaciju dobro poznatih simbola poput bundeva, vještica, kostura i neizostavnih vražićaka. Od kostima za najmlađe pa do simpatičnih detalja, izdvojili smo nekolicinu najslađih komada za najmlađe.
Dostupna je i muška kolekcija koja pak ima nešto moderniji pristup, s neočekivanim komadima poput kratkog kaputa od umjetnog krzna, nekolicine torbica za nošenje preko tijela i velikih komada sa šljokicama. Prevladavaju tamne boje, prvenstveno crna, kao i topli jesenski materijali poput baršuna i kože.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....