Glumica ovih dana promovira svoj najnoviji film "A Big Bold Beautiful Journey" u kojem glumi s Colinom Farellom u glavnim ulogama, no isti kao da je ostao u sjeni njenih modnih kombinacija u kojima ga promovira.
Jedna od najpopularnijih glumica i producentica današnjice, Australka Margot Robbie (35) ne silazi s naslovnica svjetskih medija otkako se u kinima počeo prikazivati njezin najnoviji film A Big Bold Beautiful Journey u kojoj glumi uz "zločestog dečka" Hollywooda Colina Farrella. No, umjesto da se piše i priča o njezinom glumačkom ostvarenju, u središtu pažnje našle su se njezine odjevne kombinacije koje je izabrala za dolaske na premijere.
Margot već godinama slovi za jednu od najbolje odjevenih glumica, no posljednjih dana viđamo je u potpuno drugačijim outfitima nego prije. Umjesto provjerenih i sigurnih kombinacija za šetnju crvenim tepisima, odaje dojam kao da se odlučila poigrati modom pa spaja vintage komade poput korzeta i arhivskih haljina s komadima koji su trenutno u trendu, poput poprilično otvorenog Chanel prsluka i zvonolikih traperica za dnevne izlaske. I dok se neki pitaju je li mijenjala svog stilista, za tu je modnu transformaciju zapravo zaslužan njezin dugogodišnji suradnik i stilist Andrew Mukamal. Njihova suradnja posebno je došla do izražaja tijekom promocije filma Barbie, kada su pomno rekonstruirali kultne modne trenutke istoimene lutke. Danima bi pripremali samo jedan outfit, a poznato je da su u samo 24 sata znali isprobati i više od pedeset kombinacija. Rezultat tog kreativnog procesa predstavljen je i u foto-knjizi "Barbie: The World Tour" objavljenoj prošle godine, koja donosi arhivske komade, skice i dotad neviđene outfite.
No Margotin je novi, puno odvažniji stil odijevanja ovaj put izazvao podijeljene reakcije i dok jedni hvale njezinu modnu odvažnost, drugi smatraju da je otišla puno predaleko, čak pokazala dozu neukusa i neprimjernosti zbog čega joj obožavatelji savjetuju da Andrewu da otkaz i angažira novog stilista.
Na njujorškoj premijeri filma Margot je prošetala crvenim tepihom u izazovnoj Muglerovoj haljini iz 1998. godine, s dubokim dekolteom i visokim prorezom, i ta je kreacija posljednja u nizu kojom je izazvala brojne kritike. “Previše linija, previše napadno, nezgrapno za hodanje", "Ona je predivna, ali haljina je promašaj", komentirali su obožavatelji na društvenim mrežama, prenosi Daily Mail.
Nevjerojatna u svakom izdanju
Samo nekoliko dana ranije, na londonskoj premijeri, prašinu je podigla pojavivši se u potpuno prozirnoj haljini iz kolekcije Armani Privé proljeće/ljeto 2025., ukrašenoj kristalima i šljokicama, dok je za dnevnu verziju odabrala Muglerov komplet pencil suknje, grudnjaka i kaput u bež nijansi iz 1998. godine te Christian Louboutin cipele "Iriza Pumps". I dok su jedni ostali očarani njezinim hrabrim odabirom, drugi su se zapitali zašto glumica u posljednje vrijeme bira toliko provokativne kreacije. “Njezina Barbie garderoba bila je savršena, a sada se sve više pojavljuje u oskudnim kombinacijama. Šteta, jer je i bez toga nevjerojatna", još je jedan komentar nezadovoljne obožavateljice s društvenih mreža.
Osim tih večernjih izdanja, Margot je proteklih dana i u New Yorku privlačila pažnju svakodnevnim outfitima; uglavnom je nosila ultrakratke haljine poput one brenda Celine s geometrijskim oblicima iz 2014. godine uz koju je iskombinirala cipele istoimenog brenda, ali i kombinacije širokih sivih hlača i oversized sakoa ispod kojeg je gotovo potpuno otkrila goli torzo noseći crni grudnjak, a uz koju je nosila i crnu torbu Max Mara Whitney. Treće izdanje uključivalo je midi suknja od brušene kože asimetričnog kroja i patentnim pojasom, kožni top i sandale s remenčićima brenda Khaite.
Sve se to događa u trenutku kada se Margot vraća na velika platna nakon kraće pauze za koju se odlučila nakon filmskog megahita Barbie, kako bi se posvetila obiteljskom životu i majčinstvu, jer je u listopadu prošle godine sa suprugom Tomom Ackerleyjem dočekala prvo dijete. Mnogi se stoga pitaju jesu li njezini modni odabiri nešto što joj se uistinu sviđa ili je riječ samo o dodatnoj promociji i privlačenju pažnje na sebe i film koji ćemo u hrvatskim kinima moći pogledati već od 18. rujna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....