Počelo je

Trgovci spuštaju cijene, jer je znatno pala prodaja odjeće

Zanimljive su prve informacije na ponašanje potrošača u Americi.

Američki potrošači zbog inflacije su naglo smanjili kupnju odjeće, što je potaknulo trgovce da snize cijene kako bi se riješili zaliha, piše Reuters.

Tako su početkom kolovoza izvršni direktori američkih maloprodajnih divova Walmarta i Targeta bili prisiljeni uvesti velike popuste i smanjiti ponudu.

Victoria‘s Secret, Urban Outfitters i Kohl‘s priopćili su ovog tjedna da kupci kupuju samo određene vrste odjevnih predmeta. Iako nisu naveli primjere, primijetili su da će kupci ipak posegnuli za novčanikom ako je cijena bila povoljna.

Urban Outfitters i Victoria‘s Secret izvijestili su da bilježe pad prodaje robnih marki prilagođenih mlađoj publici. Tako je, primjerice, PINK linija Victoria‘s Secreta, namijenjena tinejdžerima i mladim ženama, zabilježila slabiju prodaju u drugom tromjesečju od brendova rublja i odjeće za spavanje.

image

Potrošači sve češće gledaju izloge i čekaju sniženja.

UNSPLAHSH

"Bit ćemo vrlo oprezni pri nabavi odjeće do kraja godine", rekao je CEO Victoria‘s Secreta Martin Waters.

Premda ranijih godina to nije bilo tako, ove godine vidi se razlika u promišljanju mlađe populacije koja je uvijek kupovala trendovsku odjeću, bez obzira na sniženja. Međutim, mladi kupci Urban Outfittersa odustajali su od kupnje odjeće po punoj cijeni i čekali su "promotivne ponude", rekao je izvršni direktor Urbana Richard Hayne.

Kohl‘s je pak priopćio da je prodaja odjeća za djecu zabilježila pad u drugom tromjesečju jer je dizajn bio "previše pomodan, odnosno nedovoljno bazičan", dok je prodaja ženske odjeće bila bolja od drugih kategorija.

Izvršna direktorica Kohl‘sa Michelle Gass istaknula je poremećaje u nabavi koji su izazvali kaos u plasmanu odjeće. I u Walmartu i u Targetu navode da teško prodaju odjeću koja je stigla s nekoliko sezona zakašnjenja, pa su odlučili agresivno sniziti cijene.

image

Ako je ikad bilo vrijeme da razmislimo što kupujemo, onda je to u današnje doba.

UNSPLASH

Svijetla točka prodaje bila je moderna ženska odjeća, dodaju u Targetu.

Analitičarka Jessica Ramírez rekla je da je primijetila velika sniženja robnih marki Gap i Old Navy, dok je skuplja marka elegantne uredske odjeće Banana Republic uspjela prodati više odjevnih predmeta po redovnoj cijeni. I robne kuće Macy‘s i Kohl‘s ističu solidnu potražnju za elegantnom i radnom odjećom, navodi Reuters.

01 - Modified: 2022-08-30 11:17:56 - Feat.: 0 - Title: Više od trećine proizvoda u EU rizično za potrošače, neispravno je čak 84 posto igračaka
01 - Modified: 2022-08-30 11:17:56 - Feat.: 0 - Title: Više od trećine proizvoda u EU rizično za potrošače, neispravno je čak 84 posto igračaka
Linker
30. kolovoz 2022 13:18