Novi početak

Najpoznatija domaća trenerica iskreno o životnom zaokretu i novim poslovnim projektima: ‘Nisam požalila!‘

Lanjske jeseni Sanja Žuljević okrenula je novu stranicu i iz Zagreba se preselila u Split koji danas smatra svojim gradom. Uz sve izazove vezane uz promjenu adrese, s omiljenom trenericom i dobro poznatim televizijskim licem razgovarali smo i o njezinom novom programu treninga nadahnutim borbom s pandemijom.

Kad je prošle jeseni Zagreb zamijenila Splitom, Sanja Žuljević, jedna od naših najtraženijih trenerica ni sama nije računala da će se tako brzo snaći u novoj sredini. No, nakon samo pet mjeseci, ova naturalizirana Zagrepčanka rodom iz Pule, koju je javnost upoznala kao trenericu i voditeljicu RTL- ovog showa "Život na vagi", kaže da se već osjeća i smatra pravom Splićankom.

- Svaki dan sam na Marjanu, kad god stignem "prođiram" Rivom i centrom grada, a vikendi su mi rezervirani za izlete na Mosor i okolna brda. I što mi je osobito važno, u kratkom roku sam stekla širok krug prijatelja - oduševljeno nam je kazala Sanja, koja od preseljenja u Split gotovo nijedan dan ne može prošetati gradom a da je netko od prolaznika ne prepozna i zaustavi. To joj, kaže, nimalo ne smeta jer su svi jako srdačni tako da je do sada imala samo divna iskustva. Jako joj se dopada i splitska gastro scena te već ima "svoje" restorane i kafiće, a presretna je i s četvrti u kojoj stanuje. Njezin unajmljeni stan nalazi se nasuprot plaže Zvončac te s balkona gleda u more. Dijeli ga s tri ljubimca, dvije mačke i kujicom Bali.

Čitajte i: Što sam naučila od najhrabrije žene na svijetu: Zagrebačka glumica otkriva zašto je Frida Kahlo njezina heroina

image

Sanja Žuljević, trenerica i nekadašnja voditeljica showa Zivot na Vagi.

SAŠA BURIĆ/CROPIX

Nema veze s ljubavi

"Samo zbog tog pogleda se isplati ovdje živjeti. Stan je na odličnoj lokaciji, jednoj od najljepših u Splitu. 'Ispred nosa' su mi brojne gradske plaže, a do centra mi treba svega desetak minuta hoda. Više manje svugdje idem biciklom, a auto planiram zamijeniti električnim skuterom. O kupnji stana još ne razmišljam, no definitivno se još dugo vidim ovdje", ispričala nam je Sanja, koja u proteklih pet mjeseci nijednom nije pomislila da je donijela krivu odluku kad je na pragu 45. i nakon 25 godina provedenih u Zagrebu, takoreći krenula ispočetka.

Popularna trenerica šali se kako svi njezini dolazak u Split povezuju s ljubavlju, što veli - nije istina. Već je godinama u stabilnoj vezi pa to što ona i njezin dečko trenutačno žive na dvije adrese, nijednom od njih dvoje nije problem.

"Glavni razlog preseljenja je bila moja želja za promjenom. U Zagrebu sam živjela od 1996., kad sam došla na studij kineziologije, a nakon toliko godina magle, sivila i tmurnih dana jednostavno mi je falilo sunce, jer sam ovisnik o njemu. Uz to, imam i problema sa sinusima, za koje je morski zrak poput lijeka. Po dolasku u Split jedno sam vrijeme iz čistog gušta radila kao skiperica", povjerila nam je Sanja, dodajući da u povratak u Pulu u kojoj joj žive mama, sestra i nećakinja, nije dolazio u obzir jer je htjela iskusiti nove izazove.

Čitajte i: Novi uzlet lijepe šampionke: Život joj je uništio samopouzdanje, a partneri su je ‘odveli‘ u depresiju

image

Partnerica u ovom životnom podvigu joj je i kujica Bali.

SAŠA BURIĆ/CROPIX

Dodatni motiv

Omiljena trenerica, koja je jedina u Hrvatskoj nositeljica licence Bodyshred, a u Životu na vagi tri je sezone pomagala kandidatima da se skinu kilograme i stvore nove životne navike, kazala nam je i da je više nego zadovoljna kako se u Splitu poslovno razvija. Programske treninge drži u klubu za fitness i opuštanje "Mint Fitness Factory", čiji su vlasnici Zrinka i Mario njezini dugogodišnji prijatelji.

"Ugodno sam iznenađena koliko su Splićani otvoreni prema vježbanju. Neovisno o tome jesu li u ovome novi ili nemaju iskustva, rado prihvaćaju sve promjene i savjete, što je meni dodatan motiv za rad", ispričala nam je Sanja, koja je u proteklih pet mjeseci intenzivno radila i na novim poslovnim projektima. Osmislila je takozvane postcovid treninge, a ovih dana će i službeno predstaviti njezin on line multidisciplinarni fitness i holistički koncept "SweatThat by Sanja Žuljević".

"Silno sam sretna i uzbuđena zbog tog projekta. Radi se o sveobuhvatnom konceptu koji obuhvaća 12 programa treninga, između ostalog i takozvani Recharge s osnovama yoge, plesa, boksa i funkcionalnog treninga. Na našoj starnici se mogu naći i programi prehrane: čak osam kuharica i 290 zdravih recepata, zatim mentalni treninzi i još mnoštvo korisnih informacija potrebnih za osobni razvoj na svakom polju" ponosna je Sanja Žuljević.

Čitajte i: Njegov žvot je avantura! Plivao je s morskim psima, proputovao ratnu zonu u Africi, a nakon relija Dakar upisuje tečaj za pilota

image

Kako ima partnera, trenerica sada održava vezu na daljinu.

SAŠA BURIĆ/CROPIX

Sanja Žuljević o posebno osmišljenom programu vježbanja

Kako ste došli na ideju o treninzima za osobe koje su preboljele covid?

Do toga sam došla iz vlastitog iskustva s koronom koju sam preboljela krajem prošle godine. Imala sam blage simptome, no zbog opće iscrpljenosti organizma nisam mogla odmah nastaviti sa svojim uobičajenim treninzima, jer su mi bili prenaporni.

U čemu je posebnost ovog programa treninga?

Riječ je o vježbama koje "rade" na mobilnosti tijela bez velikog naprezanja, a s vremenom program nas postepeno diže do stanja lijepe utreniranosti. Naglasak je na postepenom vraćanju kondicije i snage kroz mobilnost, raznovrsnost, razigranost i funkcionalnost tijela. Zato sam u treninge uključila jogu, ples i lagani boks. Takav spoj aktivnosti djeluje antistresno, a u kratkom periodu, uz moje treninge, dosta znakovito diže formu bez prevelikog opterećenja organizma. Ove su vježbe idealne i za početnike, "povratnike", ali isto tako i za break-treninge utreniranoj ekipi.

Kad je najbolji trenutak krenuti s vježbanjem?

Čim završi preporučeni period samoizolacije. Ako osoba nakon toga nema neke druge tegobe, može odmah krenuti. Pri izvođenju programa vježbači bi trebali obratiti pozornost na dvije do tri stvari kako se ne bi prebrzo umorili što je jedna od posljedica korone. Trebali bi pokušati disati na nos, barem udisaj, umjesto na usta. Najbolje je da dišu po sistemu "lokomotive" za početak: dva udisaja, dva izdisaja. Također je jako važno vježbe izvoditi pažljivo, osjećajući i osluškujući svoje tijelo, što znači biti prisutan u trenutku. Takav pristup treningu ima dupli benefit, jer osim što u potpunosti aktiviramo cijelo tijelo i maksimalno iskorištavamo dobrobiti pokreta, to je ujedno i aktivna meditacija u pokretu kojom centriramo i smirujemo um. Kao što sam već naglasila, u fokusu je povratak ili dolazak do onog dobrog osjećaja "forme", prvenstveno kroz izduživanje pokreta i lagano zanimljivo gibanje. Dobro je raditi i aktivnu kontrakciju, odnosno u krajnjoj fazi vježbanja dodatno stisnuti uključene mišiće.

Mogu li se ovi treninzi izvoditi kod kuće i na otvorenom?

Tomu su i namijenjeni. Sve što treba za njihovo izvođenje je jedna stolica i prostirka, tu i tamo bučice i pilates guma. Čak se mogu izvoditi i u casual odjeći jer je poanta da se prakticiraju što češće. A kroz vrijeme, uvijek naglašavam da se dodatna kretanja i treninzi (šetanje, trčanje, bicikl, veslanje...) svakako rade u prirodi jer su benefiti još i veći!

01 - Modified: 2022-01-31 13:10:00 - Feat.: 0 - Title: Obećali su i uspjeh i bogatstvo. Nakon 16 dana nit‘ imam love, nit‘ frajera, a i leđa me bole
01 - Modified: 2022-01-31 13:10:00 - Feat.: 0 - Title: Obećali su i uspjeh i bogatstvo. Nakon 16 dana nit‘ imam love, nit‘ frajera, a i leđa me bole
Linker
28. kolovoz 2022 21:51