OCONNOR-ARROYO/AFF-USA.COM/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA
Od dna do vrha

Rebranding zvan Hailey Bieber: Od omražene cure koju je Internet razapinjao do milijarderke koja je stvorila poslovno carstvo

Godinama je nosila etiketu "one koja je ukrala Justina Biebera". Internet je nije štedio - teorije zavjere, optužbe za "mean girl" ponašanje i stalne usporedbe sa Selenom Gomez obilježile su prve godine njezinog braka. Hailey je šutjela, povremeno bi se pokušala obraniti u podcastima ili izjavama, ali nikad nije direktno uzvratila istom mjerom.

Godinama je nosila etiketu "one koja je ukrala Justina Biebera". Internet je nije štedio - teorije zavjere, optužbe za "mean girl" ponašanje i stalne usporedbe sa Selenom Gomez obilježile su prve godine njezinog braka. Hailey je šutjela, povremeno bi se pokušala obraniti u podcastima ili izjavama, ali nikad nije direktno uzvratila istom mjerom.

Kada je 2022. godine američka manekenka i kći poznatog glumca Stephena Baldwina, Hailey Bieber (28), osnovala svoj beauty brend Rhode, malo tko je predviđao, a kamoli vjerovao, da će ova ‘Nepo beba‘ u samo nekoliko godina osvojiti tržište i postati jedna od najtraženijih ikona ljepote. Danas, s globalno uspješnim brendom i nedavnom prodajom tvrtki e.l.f. Beauty koja ju je lansirala među milijarderke, Hailey je konačno ušutkala kritičare.

"Kada sam pokrenula rhode 2022. godine, uvijek sam imala velike snove za ovu tvrtku, a najvažnije mi je bilo širiti rhode na što više prostora, mjesta i lica diljem svijeta. Danas sam zato nevjerojatno uzbuđena i ponosna što mogu objaviti da ulazimo u novo poglavlje i započinjemo partnerstvo s e.l.f. Beauty.

Pronašla sam istomišljenika i inovatora s vizijom stvaranja drukčije vrste kompanije – one koja vjeruje u velike ideje i inovacije, baš kao i ja – i koja će nam pomoći da nastavimo razvijati naš brend. Osjećam se osnaženo, uzbuđeno i spremnije nego ikad preuzeti još veću ulogu glavne kreativne direktorice i voditeljice inovacija u rhodeu, kao i strateške savjetnice u e.l.f. Beauty.

Hvala nevjerojatnom rhode timu koji mi je godinama pomagao graditi ovu priču – bez vas to ne bi bilo moguće. I našoj rhode zajednici, hvala što ste uvijek uz nas i što ste dio ovog putovanja. Ovo sljedeće poglavlje bit će još nevjerojatnije – zajedno! Kao što sam već rekla – ovo je tek početak. ", napisala je u objavi na Instagramu nakon što je potvrđena prodaja njezinog brenda za milijardu dolara.

No njezin put do titule miljenice bio je sve, samo ne lak.

Naime, Rhode je lansiran s jasnom vizijom i fokusom na minimalističkoj, ali učinkovitoj njezi kože koja ne zahtijeva deset rutinski koraka ni pretjerane budžete. Prvi proizvodi - Peptide Glazing Fluid, Barrier Restore Cream i Lip Treatment - postali su viralni gotovo odmah, a Hailey je brend doslovno promovirala vlastitim licem.

Njezina sjajna, blistava koža postala je tako sinonim za takozvani "glazed donut" look, beauty trend koji je dominirao društvenim mrežama, ali iza svog tog sjaja, američka se manekenka i poduzetnica borila s ozbiljnim, i nimalo ugodnim, skepticizmom javnosti.

Od "mrske snahe" do poslovne žene

Godinama je nosila etiketu "one koja je ukrala Justina Biebera". Internet je pritom nije nimalo štedio - teorije zavjere, optužbe za "mean girl" ponašanje i stalne usporedbe sa Selenom Gomez obilježile su prve godine njezinog braka. Hailey je cijelo to vrijeme šutjela, tek bi se povremeno pokušala obraniti u nekim od podcasta u kojima je gostovala, ali nikad nije direktno uzvratila istom mjerom.

I možda je upravo u toj tišini i dosljednom fokusiranju na posao ležao ključ njezine reputacijske transformacije. Dok su komentari s kojima se suočavala na dnevnoj bazi bivali sve gori i gori, Hailey je tiho, ali sigurno gradila brend koji danas vrijedi stotine milijuna dolara, a njezina strategija oslanjanja na osobnu estetiku i autentičnost pokazala se kao - pun pogodak.

image

Godinama je nosila etiketu "one koja je ukrala Justina Biebera". Internet je nije štedio - teorije zavjere, optužbe za "mean girl" ponašanje i stalne usporedbe sa Selenom Gomez obilježile su prve godine njezinog braka

BROADIMAGE/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

Brend kao produžetak identiteta

Osim toga, Rhode nikada nije djelovao kao klasični celebrity skincare brend. Za razliku od mnogih slavnih koji su ušli u industriju s generičkim proizvodima, Hailey je svoje vrijeme uložila u razvoj formule, dizajna i identiteta brenda koji odražava njezin osobni stil - clean, chic, jednostavno i s dozom tihog luksuza.

image

I dok se nekad činila kao "poznata samo po tome što je poznata", danas je jasno da iza njezinog prezimena stoji itekako sposobna mlada žena

RHODE//PLANET/PROFIMEDIA

Suradnje s poznatim svjetskim influencerima, limitirane kolekcije i estetika u kojoj se jednako dobro pronašla Generacija Z, kao i milenijalci... Sve to je pomoglo da Rhode izraste u globalno prepoznatljiv beauty fenomen, a upravo nedavna prodaja većinskog udjela u brendu samo je dodatno potvrdila ono o čemu se već dugo govori - Hailey je postala ozbiljna igračica u beauty biznisu. I dok se nekad činila kao "poznata samo po tome što je poznata", danas je jasno da iza njezinog prezimena stoji itekako sposobna mlada žena, uz to i majka, prošle godineu kolovozu ona i Justin dobili su maloga Jacka Bluesa.

12. srpanj 2025 18:00