Smrt kraljice Elizabete II. mogla bi značiti i da će 600 njezinih omiljenih brendova izgubiti "kraljevski pečat", znak kvalitete. Ne odobri li ih novi kralj, u roku od dvije godine morat će ga ukloniti. Čajevi Fortnum and Mason, baloneri Burberry, čokolada Cadbury, torbice Launer pa čak i metle i pseća hrana nalaze se među proizvodima koji riskiraju da izgube svoj kraljevski prestiž, piše Hina. Oni koji na njega imaju pravo mogu otisnuti kraljevski grb na svoje proizvode, pakiranja, staviti ga u oglase, radne prostore i na vozila. Ako ne dobiju odobrenje novog kralja Charlesa III., koji je, pak, dosad imao svojih 150 brendova s prinčevskim odobrenjem, u roku od dvije godine morat će ukloniti oznaku da su preferirani dobavljač suverena.
Fortnum and Mason, na primjer, za novo odobrenje vjerojatno ne mora brinuti jer je njihov čaj voli i kralj.
"Ponosni smo što imamo pečat Njezina Veličanstva od 1954. godine i što smo opskrbljivali kraljevsko kućanstvo za njezina života", priopćili su iz te londonske tvrtke koja je čaj proizvodila i za kralja Edwarda VII., Elizabetina pradjeda.
Razloga za brigu nemaju ni u Barbouru, kompaniji koja je bila službeni kraljičin dobavljač vodootporne i zaštitne odjeće, ali je to i za njezina sina.
Među brendovima koji su imali koristi od povezanosti s kraljicom je Dubonnetov aperitiv temeljen na vinu, ključan sastojak Elizabetina omiljena koktela s Dubonnetom i džinom. Čak bi i Launer, koji se ponosio time što je kraljicu opskrbljivao poznatim ručnim torbicama, mogao izgubiti dragocjenu etiketu.
Brendovima koji javnosti nisu tolika asocijacija na kraljicu, što su torbice nesumnjivo bile, "kraljevski je certifikat iznad svega priznanje znanja i tradicije", kaže Christian Porta, direktor globalnog razvoja u Pernod Ricardu, vlasniku Dubonneta.