Naime, otkako se ispostavilo da su Selena Gomez i The Weeknd novi par na sceni nakon što su u javnost izašle fotografije na kojima izmjenjuju nježnosti, fanovi su počeli ozbiljnije analizirati tekstove pjesama.
U pjesmi za koju je sada objavljen spot pojavljuju se stihovi "Angelina, lips like Angelina/Like Selena, ass shaped like Selena" i vruće pitanje na društvenim mrežama jest misli li The Weeknd u tim stihovima na svoju novu družicu ili pak na legendarnu Selenu Quintanillu, tragično stradalu meksičko-američku pjevačicu.
I jedna i druga opcija su posve legitimne, ali ako je tekst ipak o Seleni Gomez, to znači da je glazbenik razmišljao o njoj još dok je bio u vezi s manekenkom Bellom Hadid budući da je album, objavljen u studenom prošle godine, nastajao u vrijeme dok je njihova ljubav još itekako cvala.
Bez obzira na to koja je interpretacija točna, jedino je sigurno da komercijalni uspjeh The Weeknda neće izostati – u prvom tjednu nakon objavljivanja bio je prvi na listi 200 Billboardovih albuma, a srušio je i rekord u broju streamanja putem servisa Spotify u jednom danu.