Zašto ih nije bilo?

Okupljanje ‘Prijatelja‘ naišlo je i na kritike, redatelj odgovorio zašto nekih važnih likova u posebnoj emisiji nije bilo

Redatelj povijesnog okupljanja "Prijatelja" našao se pod paljbom fanova jer je izostavio dvojicu epizodnih glumaca koje su obožavali. Dao je sve od sebe, pojasnio je. Nije svemoguć.

Prošlotjedno okupljanje “Prijatelja” s mnogo gostujućih zvijezda podsjetilo je stare fanove na dobra, stara vremena kad su se nestrpljivo iščekivale nove epizode kultne serije iz 90-ih. Posebnu draž sitcomu davali su gostujući glumci čije je odnos s glavnim likovima nerijetko usmjeravao radnju u neočekivanom smjeru i nasmijavao nas do suza. Među njima su Paul Rudd, poznat po ulozi Phoebeina supruga Mikea i Cole Sprouse kojeg pamtimo po ulozi Bena, Rossovog sina iz prvog braka.

Čitajte i: Pogledali smo specijal ‘Prijatelja‘: ‘U nekim smo bitnim stvarima ostali zakinuti, no teško da ću ih ikad prestati gledati‘

Činilo se kako je povratak Jennifer Aniston, Courteney Cox, Davida Schwimmera, Matta LeBlanca, Matthewa Perryja i Lise Kudrow na stari set u specijalnoj emisiji nepotpun bez njih. Naime, danas 52-godišnji Rudd sjajno je interpretirao osebujnog odvjetnika i Phoebeinu srodnu dušu (čije je upoznavanje na sudaru naslijepo dogovorio Joey, a vjenčali su se u posljednjoj sezoni ispred kafića „Central Perk”). Danas 28-godišnji Sprouse bio je devetogodišnjak kada je tumačio momčića zbog kojeg je Ross upadao u komične situacije ne bi li mu se dokazao kao najbolji tata na svijetu. Redatelj posebne emisije, Ben Winston, pojasnio je zašto ih nije bilo.

Čitajte i: ‘Prijatelji‘ stižu za samo par dana! Otkrivamo tko nikada nije pronašao ljubav života, a tko se liječio od depresije i ovisnosti

- Osnovni dio emisije morao je biti posvećen glavnim glumacima, a trajala je samo sat i 45 minuta. Znam da su kroz seriju prošli nevjerojatni ljudi, ali nismo mogli dovesti sve – izjavio je za portal „TheWrap”. Otkrio je kako dio pozvanih epizodnih glumaca nije mogao doći jer je pandemija štošta omela. Drugi su, pak, bili na zauzeti novim projektima.

- Imali smo samo jednu noć kada je slavna šestorka bila na raspolaganju, nismo mogli sve prilagoditi njihovom rasporedu – otkrio je i zaključio kako bi volio da obožavatelji razmišljaju o pozitivnoj strani povijesnog okupljanja umjesto da mu (sitničavo) zamjeraju situacije koje su bile izvan njegove moći.

14. travanj 2024 23:43