MATEA SMOLCIC SENCAR/GLORIA
ISKRENO ZA GLORIA.HR

Sandra Perković o egzotičnom putovanju, partneru Edisu i fizičkom izgledu: ‘Koja je tajna? Dijelom u ljubavi...‘

Našoj bacačici diska godišnji odmor gotovo uvijek počinje početkom jeseni, kada nema sportskih natjecanja. Nakon što je proputovala Hrvatskom, zbog hladnijeg vremena na našim prostorima odlučila se za egzotičnu destinaciju u drugoj državi, a o tome, ali i daljnjim planovima, govorila je za Gloria.hr.

Jedna od naših najboljih sportašica Sandra Perković svakodnevno nas "časti" fotografijama na društvenim mrežama s idiličnog godišnjeg odmora koji je krenuo u rujnu, a završio krajem listopada. Egzotične lokacije, rajske plaže, domaće prirodne ljepote, ovako bi se mogao sažeti njezin pustolovni dnevnik prošlog mjeseca. Kao profesionalna sportašica, bacačica diska nije si mogla dopustiti da i na putovanjima propusti treninge. O proteklih mjesec dana iz snova razgovarali smo sa Sandrom, koja i dalje ne želi otkriti gdje je boravila svo ovo vrijeme.

Sandra Perković na godišnjem odmoru

SANDRA PERKOVIć/INSTAGRAM

"Lokacija je moja mala tajna. Nisam željela otkriti pojedinosti gdje se nalazim jer je to bio moj odmor za dušu. Odabrala sam egzotičnu destinaciju samo zbog vremena. Prvo smo proveli vrijeme u Lijepoj Našoj jer ju jednostavno obožavam. Volim boraviti, kako u unutrašnjosti, tako i na našem prekrasnom Primorju. Vrijeme je postalo ružnije i hladnije te smo odlučili otputovati na mjesto na kojem znamo da će nam biti toplo", rekla je Sandra. Dok je većini ljeto špica sezone, Sandri je zbog sportskih natjecanja to gotovo uvijek jesen. Ukratko nam je opisala kako izgleda njezin dan na odmoru s dugogodišnjim partnerom i trenerom Edisom Elkasevićem.

"Buđenje je u 7 ili 7:30 h. Znam da ćete me sada svi napasti, ali ja volim biti rano budna i iskoristiti dan. Nakon toga popijem čaj, odlazim na trening koji traje sat ili sat i pol vremena. Edis i ja potom odemo na doručak, nakon toga on odradi svoj trening, a ja idem na ronjenje. Kada oboje završimo svoje aktivnosti, spremimo se za plažu i pijemo skupa kavu. Nakon toga slijedi kupanje i uživanje, lagani ručak te boravimo na plaži u slučaju da nismo dogovorili još neke aktivnosti. Oko zalaska sunca lagano odlazimo s plaže i dolazimo kući spremiti se za večeru. Uživamo u ribljim specijatitetima ili specijalitetima regije u kojoj se nalazimo, možda ponekad stanemo u bar na piće ili dva i idemo u sobu. Nikad ne dolazimo prije 23 sata", objasnila je Sandra, koja je priznala kako je ovisnica o treningu te zašto joj je on neizbježan i na odmoru.

"Zbog zdravlja i povreda kojih imam, uvijek moram biti u formi, čak i na odmoru, ali to je odmor za moju glavu i tijelo, tako da ga nerado preskačem", rekla je. Na privatnom "terenu", kao i na sportskom, najveća podrška joj je Edis. Sličnog su karaktera, a dijele i ljubav prema putovanjima gdje im je hedonizam najvažnija stavka.

"Svako putovanje s Edisom mi je najdraže, oboje smo putoholičari. Kako cijelu godinu radim, svih jedanaest mjeseci treniramo ili smo na pripremama, većinom smo zaokupljeni poslom, organiziranju i stvaranju rezultata. Onda tih mjesec dana kada imam slobodno, volimo otići negdje i opustiti se. Volimo uživati u razgledavanju grada, učenju novih kultura i širenju vidika. Na godišnjem odmoru nikada ne ljenčarimo, uvijek se dobro zabavimo, odmorimo i vratimo puni dojmova", objasnila je Sandra.

U ekskluzivnom intervjuu za Gloriju prošle je godine najavila kako ona i Edis planiraju vezu podići na još jedan nivo, govoreći o žendbi i roditeljstvu.

Ipak, par nije opterećen te trenutačno uživa u zajedničkim trenucima. On je jedan od razloga zašto naša sportašica izgleda bolje nego ikad. Kilogrami su se istopili, svemu je pridonijela i preplanulost i odlične modne kombinacije koje je imala ovog produženog ljeta, ali i - ljubav.

Čitajte i: Sandra Perković o velikim životnim promjenama: 'Nastavit ću karijeru i nakon što rodim'

"Tajna je u ljubavi. Ma šalim se! Dijelom i je zaslužna ljubav, ali više se moje tijelo izmijenilo zbog sporta. Imali smo problema s povredama prošle godine tako da dosta vježbi i trčanja nisam mogla raditi. Moje tijelo se nije moglo definirati kao inače. Poslije ove sezone u klinici sam sanirala povredu noge tako da smo već od tada krenuli sa svim vježbama osim bacanjem i kilogrami su se istopili", rekla je te dodala kako se o njezinoj prehrani brine liječnica Lejlu Kažinić Kreho.

Sandra Perković i Edis Elkasević

RONALD GORSIC/CROPIX

Nakon više od mjesec dana odmora, povratak u stvarnost nije joj šok. Treninge je tako ionako odrađivala, a otkrila nam je što je očekuje u idućoj godini.

Čitajte i: Neodoljivi trenuci Sandre Perković i njezinog trenera: Zna se tko je šef na terenu!

"Krenuli smo s treninzima i tako će biti do listopada 2022. Sljedeće godine očekuje me Svjetsko prvenstvo u američkom Eugeneu i Europsko prvenstvo u njemačkom Münchenu. Imam velike ciljeve i želje. Nadam se da smo uspjeli zaliječiti povredu da možemo bezbrižno krenuti i stvarati rezultat. Trenutno sam u rukama profesora kineziologije Branimira Vajde koji je moj kondicijski trener, a Edis i Branimir odlično surađuju. Nadam da ćemo uspjeti vratiti sve što smo izgubili ove godine", rekla je.

Putovanja, dakle, više nema do listopada iduće godine, no Sandra priznaje kako će ona i Edis iskoristiti svaki slobodan vikend. A sljedeće putovanje, otkriva, bit će im Sarajevo.