Nema više anđelica

Uspon i pad Victoria‘s Secreta: Uskoro će sve kontroverzne tajne modnog carstva biti otkrivene

Najavljen je izlazak trodjelnog dokumentarca koji će prikazati sve o intrigantnom modnom brendu, koji se nametnuo kao jedan od najrelevantnijih faktora u modnom svijetu.

Dokumentarni serijal u tri nastavka analizira carstvo donjeg rublja premijerno će se pokazati iduće godine. Ostvarenje naziva "The Rise and Fall of Victoria's Secret", odnosno "Uspon i pad Victoria's Secreta", prikazat će se na pretplatničkom servisu Hulu, u vlasništvu Walt Disneya.

Redatelj je Matt Tyrnauer, a ovo mu nije prvi uradak posvećen modi režirao je "Valentino: The Last Emperor", dokumentarni film iz 2008. godine o životu Valentina Garavanija.

image
Victoria's Secret našao se u središtu nekoliko kontorverzi.
SIPA PRESS/PROFIMEDIA

Nadolazeći serijal otići će iza kulisa tog brenda donjeg rublja i donosi svjedočanstva iz prvog lica te duboki istraživački pristup kako bi otkrili kako funkcionira Victoria's Secret iznutra - i kao brend i kao kulturna institucija.

Čitajte i: Je li Victoria's Secret ovime dotaknuo dno? Raskošni show otkazan je nakon 24 godine

Već se radi na snimanju

Produkcija je već započela, a premijerno prikazivanje zakazano je za početak 2022. Produkcijska kuća koja stoji iza ovog dokumentarca je kompanija filmskog redatelja Petara Berga. Planovi za projekt prvi put su otkriveni u ožujku 2020. Tada je rečeno da će serija pratiti Victoria's Secret poslovni put od kompanije koja prodaje rublje isključivo online do maloprodajnog diva koji je kasnije bio upleten u kontroverzne optužbe.

image
Victoria's Secret stekao je reputaciju zastarjelog brenda.
SIPA PRESS/PROFIMEDIA

Posljednjih godina kompanija se našla pod istragom uglednog časopisa New York Times, koja je otkrila povijest mizoginih i toksičnih odnosa na poslu, a otkrivene su i veze s posrnulim financijerom i osuđenim trgovcem seksom Jeffreyjem Epsteinom.

Čitajte i: Odlaze li anđelice u povijest? Victoria Secret je prodana, a novi vlasnik ima drugačiju viziju...

Međutim, i prije toga propitivala se važnost brenda i njegovog utjecaja na kulturu. Kako je javnost počela sve više prihvaćati trend pozitivnosti prema svim oblicima tijela, raznolikosti i inkluzivnosti, VS se našao na udaru sve glasnijih kritika - na njihovim su se revijama i u reklamama mogle vidjeti samo mršave i uglavnom bijele djevojke. Osim toga, izbor veličina bio je poprilično ograničen. Sve je rezultiralo time da je kompanija otkazala svoju slavnu modnu reviju 2019. te su najavili da planiraju evoluirati.

Linker
19. travanj 2024 06:22