Getty Images/iStockphoto
MIRISNI ESKAPIZAM

Parfemi kao mirisni bijeg od stvarnosti: Svakim otvaranjem bočice vode nas u neki ljepši svijet

Nove bočice parfema poput talismana čuvaju i oživljavaju lijepe trenutke koje smo doživjeli ili o kojima još samo maštamo, nudeći tako bijeg od stresne svakodnevice.

Nadahnjujuća priča i sve što s njome dolazi “u paketu” važne su sastavnice svakog mirisa. Parfem tako može biti pozivnica za izmaštano putovanje na neko divno mjesto ili u neki savršen trenutak, u kojem nalazimo sreću, snagu, samopouzdanje i spremni smo na sve izazove.

Možda to jest samo fantazija, ali u biti polazi od stvarne činjenice da mirisi snažno utječu na emocije i mogu biti “podizači” raspoloženja.

Stoga se mirisi uklapaju u nove svjetske trendove što su se uvriježili pod engleskim nazivima: “mindful hedonism” (pozoran, odnosno pažljiv hedonizam) i “escapism” (eskapizam ili bijeg od stvarnosti).

13 mirisa koji bude uspomene i rasplamsavaju maštu

Širenje tih trendova izravna je posljedica pandemije koronavirusa: u nesigurnim vremenima još više težimo dobrobiti i harmoniji tijela i duha te imamo potrebu za odmakom od stresne svakidašnjice.

Upravo to simboliziraju parfemi nudeći se kao jednostavan luksuz s kojim si možemo ugoditi, bilo da se u mašti “teleportiramo” ili da nas miris podsjeća na stvarna mjesta koja smo posjetili i doživljaje koje želimo zadržati u memoriji.

Parfemska industrija svojski se potrudila da njezini ovosezonski proizvodi budu poput talismana što čuvaju i oživljavaju lijepe trenutke.

Press / Armani

Tu su, dakako, tipična ljetna izdanja s “blistavim” mirisnim notama koje dočaravaju sunce i more u raznim varijacijama, od mediteranskih (primjerice citrusi, badem, nar, lovor, sol) do tropskih: kokos, frangipani, vanilija, ylang ylang...

Često su takvi mirisi protkani i “gurmanskim” notama sladoleda i koktela. Slatki, ali i osvježavajući užitak donose mirisi koji odišu voćem.

Vrlo su popularni i takozvani zeleni mirisi s “čistom” svježinom zelenog čaja, divljih trava, aromatičnog bilja poput bosiljka, kadulje, mente...


ČITAJTE I:

Otkrivamo vam sve tajne mirisa i načina nanošenja parfema koje ste oduvijek željeli pitati, ali niste znali koga

Napokon i do Hrvatske: Beauty brend Jessice Albe stigao u poznati online dućan!

Rasprodat će se u sekundi: Superpopularni street style brend Supreme izbacuje prvi ruž za usne

Koliko često bismo trebali prati lice? Mnogi griješe i time si samo povećavaju postojeći problem

Svi žele 'staklenu put': Futuristički proizvodi poput prozirnog pudera nova su realnost

Linker
17. travanj 2024 02:20