HTC CRO A PORTER

Bojom na golu Nadju: kako je snimljena kampanja

Prekrivena samo bojom, manekenka Nadja Božić (24) lajtmotiv je kampanj Liquid Fashion za 17. izdanje HTC Cro A Portera, a serija fotografija Mladena Šarića nastala je pod umjetničkim vodstvom Viktora Drage .

Nadja Božić je hrvatska Kate Moss

Od 30. ožujka do 10. travnja u Westgate Shopping Cityju pokraj Zagreba održat će se revije na kojima će kreacije pokazati LukA, Anamarija Asanović, MAK by Teo Perić, Arileo, Fjaba, ELFS, Madame Demode, LINK by Ogi Antunac, Marina Design, Andreja Bistričić, Etna Maar, XD Xenia Design, Tomislav Bahorić, Matija Vuica, Boris Pavlin, Linea Exclusive, Hippy Garden, Cacoon by Tihomir Krznarić, Zigman, Ivan Ledenko, Kitsch i Jasmina Arnautović.

Istodobno će se održati i CAP Concept Store & Fashion Showroom na kojem će sudjelovati vodeća imena mode te industrijskog, produkt i grafičkog dizajna. Predstavljeni će se artikli od 10. travnja moći kupiti u netom otvorenom CAP Concept Storeu u Westgate Shopping Cityju.

Pogledajte video kako je snimana kampanja:

­ ­

Linker
16. listopad 2021 06:58