ELLEN DEGENERES

Reklama potakla majčinske instinkte

Komičarka i voditeljica talk showa, Ellen DeGeneres (50), izjavila je da ju reklame za dječju odjeću podsjećaju na biološki sat koji otkucava i nagone da napravi dijete. Glumica koja se u kolovozu udala za svoju dugogodišnju partnericu, glumicu Portiu di Rossi (35), razmišlja o zasnivanju obitelji nakon što je vidjela „preslatke“ modele koji su promovirali novu kampanju za liniju odjeće za djecu odne kuće GAP.

-Vidim te reklame u koima su bebe i možda je slatko da imaju na sebi GAP vestice i malu GAP odjeću ali one usput vlo dobro reklamiraju i djecu, tako da tu odjeću slabo primjećujem, umjesto toga pomislim: Kakvo krasno djetešce, uzet ću jedno! – našalila se DeGeneres. U ozbiljnijem tonu glumica je dodala da s obzirom na lezbijski vezu, ona i njezina partnerica moraju pomno razmotriti kako će postati majke.

-Mislim da je to jedan od nedostataka neplanirane trudnoće i naknadnog razmmišljanja o odgoju djeteta. U našoj situaciji morate to dijete stvarno, stvarno željeti – bilo da razmišljate o načinu na koji ćete zatrudniti ili o opciji usvajanja – objasnila je Ellen, nadodajući kako, iako su vrlo zaljubljene, ona i Portia u bliskoj budućnosti nemaju planove za proširivanjem obitelji.

-To je jedan od razloga zbog kojeg bi se ljudima kji ne mogu biološkim putem dobiti djecu, trebalo olakšati usvajanje. Zato što zbilja morate biti osvješteni oko toga i svjesni toga da je to ogromna odgovornost. Ne uzimamo to olako, pomno bi razmotrili sve okolnosti prije nego što bi se odvažili na taj veliki korak – zaključila je komičarka.

Gordana Kolanović

Linker
02. svibanj 2024 22:09