Getty Images
Kreativne fashioniste

Novi iskorak vodećih svjetskih brendova: Crtajte s Manolo Blahnikom, kuhajte s Bottega Venetom

Najpoznatije i najveće modne kuće aktivirale su se u virtualnom svijetu, putem svojih online-platformi žele doprijeti do svojih kupaca i publike nudeći im brojne, maštovite sadržaje kako bi stvorili odjećaj zajedništva i potaknuli kreativnost.

Postoji razlog zašto su najveći, najveći, tako je i s modnim brendovima, oni prate sve informacije brzinom svjetlosti, i crpe od najboljih iz svijeta kulinarstva, književnosti, umjetnosti, glazbe, interijera i mnogo više od toga. Sve utjecaje ugrađuju u svoje nove kolekcije, barem oni dobri.

Kako bi s publikom i javnošću podijelili svoje svjetonazore mnoge modne kuće na vlastitim online platformama objavljuju kulturni sadržaj, vlastite uzore i inspiracije.

Neke od najvećih kuća povezali su se sa svojim kontaktima i suradnicima iz različitih industrija kako bi pružili zabavu i edukaciju kroz videa, intervjue, izvedbe i aktivna sudjelovanja publike.

 

Iako većina nas ove dane u karanteni zatvoreni u svoje domove, nedvojbeno najviše uživamo u raznim serijama i filmovima, ali sigurno imamo vremena za 'ugurati' i slušanje podcasta s feminističkom slikaricom, otkriti tajne sastojke u receptu vrhunskog chefa ili ponovno otkrivanje što sve možemo nacrtati u našoj bilježnici za skiciranje. U ova nesigurna vremena, svima nam dobro dođe konstruktivan način provođenja vremena.

Christian Dior

Tijekom ožujka velika francuska modna kuća, pod vodstvom kreativne direktorice Marie Grazie Chiuri, pokrenula je seriju podcasta pod zajedničkim nazivom "Dior Talks". U njima voditeljica Katy Hessel intervjuira niz feminističkih umjetnica i kustosica, ispituje ih o njihovim životima, radu, kao i putu koji je svaka od njih morala proći.

 

Prada

Pod imenom "Prada Possible Conversations", ovaj luksuzni talijanski brend prikazat će seriju jedan-na-jedan rasprava na svom Instagram profilu. Prvi razgovor vodit će Pamela Golbin i Alexander Fury, a tema im je moda u vrijeme krize.

Alexander McQueen

U programu pod imenom "McQueen Creators", ovaj engleski dizajner vadi slike iz svoje arhive i traži svoju publiku na Instagramu da ih prekopiraju koristeći materijale koje imaju kod kuće.

View this post on Instagram

McQueen Creators. Each week we will be asking you to be part of our creative community, working together from home on a series of projects; sometimes with some inspiration from the McQueen team and collaborators in the form of digital tutorials. This week we invite you to sketch the Autumn/Winter 2019 Rose dress with us. Find your sketchbook and chosen materials. Screenshot the picture you’d like to sketch from the upcoming series of images. Sketch, colour or paint your favourite image. Then take a picture and share your final piece on Instagram by tagging @AlexanderMcQueen #McQueenCreators to be featured on our channel. Share your creations with us by Monday 6th April to be featured on our channel. #StayAtHome

A post shared by Alexander McQueen (@alexandermcqueen) on

 

Bottega Veneta

Koristeći sve svoje online platforme - Instagram, YouTube, Weibo, Line, Kakao, Spotify, Apple Music, kao i web stranicu - ova talijanska modna kuća namjerava prikazivati chefove, umjetnike, pisce, glazbenike, filmske redatelje i dizajnere u svom programu koji su nazvali "laboratorij kreativnosti".

View this post on Instagram

By Luke Halls

A post shared by Bottega Veneta (@bottegaveneta) on

 

Chanel

Francuski slavni brend kontaktirao je belgijsku pjevačicu Angèle da putem live streama nastupi na njihovom Instagram profilu, kako bi zabavili ljude, ali i istaknuli poruku da ostanu doma.

Manolo Blahnik

Ovaj luksuzni brand obuće udružio se sa zakladom Mental Health Foundation na projektu koji su nazvali "Smile" (osmjeh), rezultat je bojanka koja je izrađena od dizajnerovih najdražih skica, a crteži za bojanje mogu se pronaći i downlodati na ovom linku.

Pročitajte i:

 

Linker
29. studeni 2020 05:24