Nastavljajući svoje partnerstvo, NBA i Louis Vuitton ponovno su se udružili zbog nove kolekcije.
Obilježavajući svoju drugu suradnju, kolekcija se vraća na košarkaško ludilo 90-ih. Slaveći NBA-ov utjecaj na pop kulturu i modu, dizajner Virgil Abloh spaja klasični Louis Vuitton monogram na ležernoj odjeći sa šarenim tekstualnim uzorcima. Kožne jakne imaju jarke zakrpe u obliku košarkaških lopti i mreže, u kontrastu sa sveučilišnim džemperom s crno-bijelim detaljima. Keepall torba ima crveni i plavi NBA logo na prednjoj strani, dok dolazi još jedna iteracija s mrežicom sa strane.
Potaknut razmjenom francuskog zanatstva i američkog sporta, Virgil Abloh stvorio je ograničenu liniju odjeće i dodataka koja ujedinjuje ambleme dviju institucija. Kolekcija prilagođava kodekse dizajnera ikonografiji košarkaškog svemira i poštuje vrijednosti povezanosti i uključivanja koji su ključni za viziju Virgila Abloha u Louis Vuittonu.
Kulturni doprinos košarke
"Ova kolekcija slavi kulturni doprinos košarke i njezine raznolike karaktere te ideju o povezanosti kao snazi jedinstva”, izjavio je američki je dizajner, poduzetnik i DJ koji je od ožujka 2018. umjetnički direktor kolekcije muške odjeće Louis Vuittona. Abloh je također glavni izvršni direktor milanske etikete Off-White, modne kuće koju je osnovao 2012. godine.
Školovani arhitekt ušao je u svijet međunarodne mode stažiranjem u Fendiju 2009. uz američkog repera Kanyea Westa. Njih dvoje su potom započeli umjetničku suradnju koja će pokrenuti Ablohovu karijeru u osnivanju Off-Whitea. Prvi je Amerikanac afričkog podrijetla koji je bio umjetnički direktor u francuskoj luksuznoj modnoj kući,a magazin Time ga je proglasio jednim od 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu 2018. godine.
Čitajte i: Moda sa srcem: Louis Vuitton u suradnji s UNICEF-om izbacio narukvice s lokotom i medvjedića
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....