GANT ove godine slavi 70 godina, prisjećajući se komada koji su obilježili povijest

Tijekom 2019., GANT obilježava 70 godina osnivanja američkog premium lifestyle modnog branda. Od kreiranja kvalitetnih košulja 1949. godine, do komada koji su u posljednjih godina 70 godina postali ikone ove premium lifestyle marke, GANT danas čvrsto drżi poziciju jednog od najutjecajnijih brandova u modnoj industriji. U godini obilježavanja obljetnice, GANT posebno slavi svoje naslijeđe odajući počast svojim povijesnim komadima i znatiželjnoj poslovnoj kulturi koja je definirana credom "Never Stop Learning."

Znatiželja je integralni dio GANTA još od osnutka kompanije prije 70 godina na sveučilištima američke Istočne obale. Tijekom 7 desetljeća, GANT je bio vođen inovativnošću proizvoda, konstantno radeći na unaprijeđivanju komada po kojima je postao prepoznatljiv. Button-down shirt (košulja), Club Blazer (klupski blejzer), Chino Pant (chinos hlače), Piqué (polo majica), Heavy Rugger (jersey polo majica), GANT Varsity Jacket i Cable Knit (pulover s uzorkom pletenica), imali su krucijalnu ulogu u izgradnji sedamdesetogodišnje uspješne priče branda. Ovi klasici, nastali na američkoj Istočnoj obali, s vremenom su, u nešto sofisticiranijoj verziji prihvaćeni i u Europi.

"Ponosni smo na naše naslijeđe strastvenih i inovativnih proizvođača visoko kvalitetnih košulja", kaže Matthew Mounsey-Wood, kreativni direktor GANTA. "Kada smo počeli razmišljati o tome kako kroz kolekcije obilježiti 70 godina branda, pregledali smo arhivu i shvatili da imamo ovih 7 bezvremenskih komada odjeće. Željeli smo dati počast bezvremenskom dizajnu i dugovječnosti naših proizvoda, s posebnom pozornošću na ovih 7 ikona tijekom obljetničke godine."


Krilatica "Never Stop Learning" kontinuirano je pokretačka sila za inovacije u GANTU. S nestrpljenjem se očekuje GANTOVA najava svojevrsnog nastavka uspješne TV serije "Couple Thinkers" iz 2017. koja do sada ima više od 14 milijuna pregleda. Novi dokumentarac bit će predstavljen na svjetski renomiranom Tribeca Film Festivalu u New Yorku u svibnju ove godine.

"7 Decades, 7 Icons" globalno je predstavljena kampanja, lansirana 7. veljače na 70 tržišta na kojima je GANT prisutan, diljem svijeta

Linker
24. travanj 2024 15:48