Screenshot
TV SPOTOVI

Glavna tema modnih kampanja i televizijskih reklama sve češće je - jednakost!

U današnje turbulentno vrijeme svakodnevni politički potresi na globalnoj sceni postali su više standard nego iznimka, a temeljna ljudska prava nerijetko dolaze u pitanje. Civilizacijske tekovine za koje se čovječanstvo odavno izborilo najednom se prestaju podrazumijevati pa i popularni brendovi sve češće promoviraju jednakost kao osnovnu vrednotu.

Nakon nekoliko reklama koje su prenosile snažne političke poruke na ovogodišnjem Super Bowlu, Nike je objavio svoj reklamni spot kao poziv na jednakost na sportskim terenima, ali i izvan njih. Glazba u spotu je nova verzija klasika Sama Cookea "A Change Is Gonna Come" koju izvodi Alicia Keys, a sportske zvijezde Serena Williams, LeBron James i Kevin Durant u njemu pozivaju na to da se sportske vrijednosti kao što su fair play i jednakost prenesu sa sportskih terena u širi svijet.

Na sličnom je tragu promotivni spot danskog televizijskog kanala TV2 Danmark. Poruka koju prenose jest da je daleko više toga što nas spaja od toga što nas razdvaja i da ne smijemo zaboraviti da bismo svi trebali biti jednaki, bez obzira na spol, rod, rasu, religiju, seksualno opredjeljenje ili bilo koji drugi faktor.

Ovaj spot je stvarno beskrajno dirljiv i lako je moguće da će vam izmamiti suzu. Ako vam se svidi, podijelite ga s prijateljima.

Nova Dieselova kampanja #makelovenotwalls usmjerena je na rušenje barijera koje nas razdvajaju, a metaforični zid u video postaje sasvim konkretan. Umjetnički direktor Nicola Formichetti objasnio je – "Diesel je protiv mržnje, a u današnje vrijeme više nego ikada želimo da se to zna."

Ovo nije prvi put da Diesel radi reklame koje komentiraju aktualni trenutak. Još 1995. godine objavili su kampanju s dva mornara koji se ljube potpuno zanemarujući neizbježnu kontroverzu u korist propagiranja jednakih prava.

Tenk na napuhavanje u duginim bojama koji se pojavljuje u reklami danas će biti postavljen u Londonu, a kasnije će ga se moći vidjeti u Milanu, Šangaju, Berlinu i Tokiju. Cilj je da se ideja ljubavi prenesi kroz cijeli svijet. Formichetti je to lijepo zaokružio - "Ljubav i zajedništvo su presudni u stvaranju društva u kojem svi želimo živjeti i budućnosti kakvu zaslužujemo."

Linker
17. travanj 2024 00:04