Addiko bank je povodom svog devetog rođendana organizirala veliki rođendanski pub kviz na temu pop kulture i financija - nije teško pogoditi koja me kategorija sabotirala.
Ne događa se često da me po dolasku na posao dočeka vijest da na kraju dana mogu osvojiti tisuću eura. Štoviše, u zadnjih 10 godina rada, dogodilo se točno jednom, i to je bilo jučer. Ali isto tako, ne događa se svaki dan da Addiko banka slavi deveti rođendan, pa povodom toga organizira pub kviz o pop kulturi i novcu.
Djelovalo je kao da ću dan zaista završiti s povećim plusom u novčaniku, s novom Addiko Mastercard Prepaid karticom s 1000 eura. No, trebala sam znati da neće biti jednostavno, ali "delulu is the solulu" (op.a. TikTok sleng koji tvrdi da je deluzija jedino rješenje).
Na terasi zagrebačkog Daniel‘s bara okupilo se tako deset ekipa kvizaša, influencera i novinara, koje su u opuštenoj, ali iznimno kompetitivnoj atmosferi, odgovarali na 40 pitanja na temu pop kulture i financija. Iako je moj ekipa u priču krenula optimistično, pa smo znali odgovor na prvo pitanje - koji citat se spominje u kultnom filmu "Jerry Maguire" na temu novca (Show me the money - pokaži mi novac) - s vremenom je entuzijazam opadao.
Dodatno nas je obeshrabrila činjenica da su okolne ekipe samopouzdano kimale glavom dok su si unutar tima došaptavali odgovore. Za našim stolom - muk. Od potpune sramote spasile su nas činjenica da smo znali da Christian Bale glumi investicijskog bankara u filmskoj adaptaciji romana "Američki psiho", da je Mr. Morgen Ivo Robić i da je u seriji "Seks i grad" Charlotte pomogla Carrie da kupi svoj kultni stan na Manhattanu poklonivši joj svoj zaručnički prsten iz prvog braka.
Velike nagrade
S druge strane, pitanja koja su se odnosila na, primjerice, burzovni indeks Wall Streeta ili koje je rodno mjesto nogometaša Ivice Olića, uvjerila su nas da tisuću eura ipak neće završiti za našim stolom. Bez obzira na to što je pobjedu na kraju ipak odnijela ekipa "Doktorirani znalci" koju su činili Luka Sičaja, Mihaela Sičaja, Ivan Hršak, Laura Vrbanić i Josip Bitunjac, mislim da sam najveći pobjednik ipak ja.
Uvijek sam bila tip koji ne može učiti napamet, već kroz nekakvu interakciju, pa mi je ovaj pub kviz došao zapravo baš kao svojevrsna edukacija. Osim što sam čula zanimljive detalje iz svijeta pop kulture, naučila sam i da zapravo znam jako malo o financijama, saznala sam i zašto je to slučaj - samo 36 posto građana Hrvatske redovito razgovara o novcu, a ja, očito, ne pripadam toj skupini.
Nova kampanja Addiko banke, naziva "Glasno o novcu", ima za cilj promijeniti tu poražavajuću sliku te do 2028. povećati taj postotak na 56 posto. Jedno od sredstava će im biti i spomenuti rođendanski kviz koji se od idućeg tjedna seli online. Tada će troje najsretnijih dobiti pozamašnu nagradu - iznos u visini tri prosječne hrvatske plaće, što je sasvim slučajno, preporučeni fond koji bi svaki pojedinac minimalno trebao imati ušteđeno za takozvane "crne dane". Znam da ću ja sigurno ponovno okušati svoje znanje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....