Marko Bošnjak i Mia Negovetić

 PRESS
Središte mode

Jedan od najiščekivanijih događaja sezone u Splitu: Na najhrabrijem HUGO eventu zabavljala su se i brojna poznata lica

Više od tisuću uzvanika uživalo je u nezaboravnoj proslavi stila, zvuka i mladenačke kulture u kultnom klubu Porat.

Više od tisuću uzvanika uživalo je u nezaboravnoj proslavi stila, zvuka i mladenačke kulture u kultnom klubu Porat.

Nakon prošlogodišnjeg spektakularnog takeovera Beograda, kada je HUGO na jednom mjestu okupio stotine pripadnika Gen Z generacije, brend je ove godine pomaknuo granice za stepenicu više. U 2025. Split, domaćin dosad najhrabrijeg HUGO eventa, je zablistao kao novo središte mode, glazbe i samopouzdanog izražavanja.

image

Split je postao novo središte mode, glazbe i samopouzdanog izražavanja

PRESS
image
PRESS
image
PRESS

Više od tisuću uzvanika uživalo je u nezaboravnoj proslavi stila, zvuka i mladenačke kulture u kultnom klubu Porat. Večer je započela ulaskom kroz upečatljivu crvenu HUGO instalaciju, koja je označila početak senzornog putovanja – iskustva koje je u svakom svom dijelu slavilo HUGO-ove ključne vrijednosti: autentičnost, slobodu izražavanja i kreativnost bez granica.

Goste je na ulazu dočekao foto zid, a zatim su ih kroz niz tematskih zona vodili različiti doživljaji. U fokusu prve sobe bila je najnovija suradnja s kultnim njemačkim brendom Ljubav – kroz ekskluzivne majice i sweatshirt modele spajali su se moda, umjetnost i urbana kultura.

image

Gosti su kroz večer otkrivali niz tematskih zona - u fokusu prve sobe bila je najnovija suradnja s kultnim njemačkim brendom Ljubav

PRESS
image
PRESS

Svjetska ikona elektronske glazbe

Uslijedila je "Neon Art Room", prostor osvijetljen UV bojama u kojem su posjetitelji mogli snimiti savršeni selfie u retroreflektirajućem zrcalu, a soba "Small World" ponudila je zabavni kontrast – optičke iluzije ureda u kojem gosti izgledaju kao divovi među minijaturnim namještajem.

Posebna zona bila je posvećena previewu nadolazeće jesenske kolekcije (Fall 25), dok su svi zainteresirani mogli istražiti i nove HUGO mirise na custom-made mirisnoj stanici – uz kolo sreće koje je donosilo razne nagrade.

image

Vrhunac večeri bila je energična izvedba svjetske ikone elektronske glazbe Hot Since 82

PRESS
image
PRESS
image
PRESS

Za glazbenu kulisu pobrinuli su se DJ Luton i DJ JOCK, dok je vrhunac večeri bila energična izvedba svjetske ikone elektronske glazbe Hot Since 82. Rasplesani Porat potvrđuje – ovo je bio jedan od najiščekivanijih događaja sezone. Ekskluzivni partner večeri bio je NEFT Vodka, koja je večeri dodala dodatnu energiju i profinjeni štih.

Radionica šivanja

Večer su dodatno obogatili influenceri i poznate osobe iz regije, uključujući Lazara Filipovića, Vladimira Gašića, Sandru Mladenović, Milu Stajkovac, Filarrija, Anastasiju Bulajić, Edija Hadžiahmetovića, Pavu Eleza, Janka Janića, Đanu Smajo, Amnu i Yilla Limanija, koji su na svojim profilima podijelili dojmove i trenutke sa zabave – od TikToka do Instagrama.

image

Đana Smajo

PRESS
image

Mila Stajkovac

PRESS
image

Pave Elez

PRESS
image

Marko Bošnjak i Mia Negovetić

PRESS
image

Jeremy Jamal

PRESS
image

Janko Janić

PRESS

Uoči samog eventa, u HUGO trgovini u Mall of Split održana je posebna radionica šivanja i personalizacije za medije i influencere. Gosti su imali priliku izraditi vlastite komade koristeći iste tkanine koje će biti korištene u izradi jesenjske kolekcije, Fall 25, a podršku su im pružali studenti Callegari – talijanske škole mode i dizajna.

image

U HUGO trgovini u Mall of Split održana je posebna radionica šivanja i personalizacije

PRESS

Kako bi dodatno pojačao vidljivost, HUGO je proveo snažnu promotivnu kampanju u Splitu – kroz radio oglase, društvene mreže, kreativne suradnje s influencerima i lokalne HUGO aktivacije, uključujući brandirane kutke s ledenim osvježenjima i modne radionice.


O brendu HUGO i HUGO BOSS-u

HUGO je mlađi brat brenda HUGO BOSS – poznat po svom odvažnom, modernom pristupu modi. Namijenjen trendseterima koji slijede vlastita pravila, HUGO nudi kolekcije prepune stava, autentičnosti i individualnosti. U ponudi su i licencirani proizvodi poput parfema i naočala. HUGO BOSS, sa sjedištem u njemačkom Metzingenu, danas posluje u 131 zemlji, s više od 7.800 prodajnih mjesta i više od 19.000 zaposlenika širom svijeta. U 2023. ostvarili su promet od 4,2 milijarde eura.

17. srpanj 2025 11:21