Nara Smith i suprug Lucky na društvenim su mrežama emotivnom objavom svojim pratiteljima otkrili kako u njihovu obitelj uskoro stiže još jedna prinova.
Poznata njemačka manekenka i influencerica Nara Smith (23) na društvenim je mrežama sa svojim mnogobrojnim pratiteljima podijelila uzbudljive vijesti koje je neko vrijeme vješto skrivala. Naime, ona i njezin suprug, također model Lucky Blue Smith (27), čekaju svoje četvrto dijete, a emotivnu vijest o prinovi bračni je par otkrio objavivši emotivnu snimku u kojoj je u prvom planu, dakako, bio upravo Narin trudnički trbuščić.
"Naše malo iznenađenje", napisala je influencerica u opisu videa koji je bio popraćen pjesmom "Where Roses Bloom". Ispod objave o trudnoći odmah su se nanizale brojne čestitke i lijepe želje njezinih pratitelja, a vijest o prinovi stigla je samo godinu dana nakon što je u travnju Nara rodila treće dijete - djevojčicu Whimsy Lou.
Par koji je u braku od 2020. godine često naglašava kako im je obitelj na prvom mjestu i nikada nisu skrivali da žele imati veliku obitelj, a osim jednogodišnje Whimsy, također imaju i četverogodišnju kćer Rumble Honey te trogodišnjeg sina Slima Easyja.
Inače, Nara je postala popularna na društvenim mrežama, prvenstveno TikToku zahvaljujući svojim viralnim kulinarskim videima, u kojima za svoju obitelj redovito priprema klasična jela i deserte od nule, a sve to besprijekorno radi odjevena pirtom u elegantne modne kombinacije.
"Ja sam prava cura. Obožavam se dotjerivati. Obožavam modu. Ponekad moje kombinacije nisu najpraktičnije, ali moda nije uvijek praktična. To je ono što radim. Objavljujem videe kako kuham za svoju djecu i muža. To doista nije tako dubokoumno", rekla je jednom prilikom influencerica za Harper‘s Bazaar
"Teško mi je shvatiti zašto me nazivaju tradicionalnom suprugom"
Njemačka manekenka proslavila se promičući tradicionalne vrijednosti iz 50-ih godina, ima muža mormona i troje djece, kuha u dizajnerskoj odjeći koju nikad ne umrlja i masno zarađuje. Stoga ne čudi kako se ova influencerica južnoafričkih korijena može pohvaliti s preko 11 milijuna pratitelja na TikToku, ali istodobno izaziva kontroverze jer je mnogi smatraju da simbolom uništavanja ženske emancipacije.
"Nikad ne znam što reći kad me ljudi pitaju čime se bavim, jer tehnički, stvaram javni sadržaj. Samo živim svoj život i dijelim to s ljudima, što mnogi ljudi čine. To je jedan od narativa koji mi je jako teško shvatiti: tradicionalna supruga, što god to bilo. Ne vidite me kako ulazim u avion, skačem u New York, radim svoj posao, manekenstvo, vraćam se kući - i sve radim iako imam jako malo dijete - plaćam račune, snimam sadržaj, oblačim djecu", rekla je Nara pa dodala:
"Čudno mi je to da me stavljaju u određenu ladicu, samo zato što ljudi misle da robujem. Ja sam zaposlena majka koja svoj dan provodi na vrlo drugačiji način nego što to čini netko bi s normalnim radnim vremenom od devet do pet", tvrdi zvijezda društvenih mreža koja je dosad imala prilike surađivati s mnogim velikim brendovima, uključujući Hourglass Cosmetics i Charlotte Tilbury, a pojavila se i u kampanji Marca Jacobsa.
Istovremeno je obožavana i ismijavana
Reakcije pratitelja na njezine su objave, očekivano, raznolike - od potpunog obožavanja i podrške pa sve do ismijavanja. Primjerice, jedan ju je pratitelj nedavno upitao može li smisliti recept za domaći Ozempic, a pritom ne nedostaje ni komentara u kojima joj pojedinci poručuju kako "svaki put kad gledaju njezin sadržaj, osjećaju kako se feminizam vraća nekoliko desetljeća unatrag".
No, Nara Smith za to ne mari. Očigledno je uspjela u onome čime se bavi, pritom masno zarađuje te u stvaranju karijere na društvenim mrežama majstorski koristi ikonografiju o savršenim ženama iz sredine prošlog stoljeća. Uostalom, i kritike su, uz pohvale, ionako dobra reklama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....